Gå til innhold

Hvem skal til halden den 16?

Ranger emnet

volvo-r-sport

Anbefalte innlegg

Han mista ikke lappen for politiet klarte ikke å finne ut at det var han som burna (det her vet jeg for jeg har snakka med de for å få tak i hvem han er). Jeg sto 1 meter bak han med sx'en når han burna. Resultat: svidd gummi utover panser, støtfanger og begge forskjermene. Skal polere imorra og se om lakken er ødelagt. I værste fall koster idiotherjinga hans meg ca 6000kr, dvs en hel månedslønn fatality , så jeg hadde satt pris på et par tips om hvem bigbrain er, om ikke annet for å vite hvem jeg skal hate:fuckme2:

-98 Nissan 200sx Racing s14a

-87 Volvo 240 GL, vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjerra de så jo greit strøken ut da volvo242tic...

var artig og kjøre 2dobble i halden må jeg si., hehe gikk så det lukta brent clutch laaang vei =D (av all sluringa over brua med full bil... når bilen ville surne så fort)

Jeg så kjerra di putra rundt neddi byn der,litt udda tomgang eller?

Stod sammen med engsviken og glodde en lang stund..mye rart å se på.

Dritkule hjul du har med sort senter..

better to be first in hell than second to heaven

Volvo 242 turbo-82

Volvo 245 turbo-93

Volvo 945 turbo-98

Team Losi LST2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjerra de så jo greit strøken ut da volvo242tic...

var artig og kjøre 2dobble i halden må jeg si., hehe gikk så det lukta brent clutch laaang vei =D (av all sluringa over brua med full bil... når bilen ville surne så fort)

strøken var vel å ta i..hehe...ålreit på 2 meter hold liksom..går ann å kjøre uten å være livredd for alt ting..er bare mongo stiv, typ gocart:hide

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så kjerra di putra rundt neddi byn der,litt udda tomgang eller?

Stod sammen med engsviken og glodde en lang stund..mye rart å se på.

Dritkule hjul du har med sort senter..

hehe ja litt høy tomgang ja. men surner med en gang ellers...

strøken var vel å ta i..hehe...ålreit på 2 meter hold liksom..går ann å kjøre uten å være livredd for alt ting..er bare mongo stiv, typ gocart

hehe syns den var pen... så bedre ut i lakken en min. begynner og komme noe rust :(

NOEN SOM HAR NOE BILDER FRA HALDEN?

2,3l med 16V og dobble gassere, retro

Lenke til kommentar
Del på andre sider