Peugeot-406 Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Hei. Skulle hatt komplett El.nett koblings-skjema til min 89modell Ford Sierra kombi.. Noen som vet hvor jeg finner det eller kan finne det/har det til meg ? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CRG-Ken Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 finner det hvertfall i Haynes håndboka:) Siter -Ford Sierra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peugeot-406 Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 finner det hvertfall i Haynes håndboka:) hehe.. sant, men så er det sånn at jeg ikke har den håndboka(noe jeg veldig gjerne skulle hatt!!). Men må da finnes koblings-skjema for el-nettet en plass da?(skjema over alle ledninger, hvor de skal, hvor de går, hva de er til og hvor de kommer fra) Haynes boka er vel dyr også så vidt jeg husker? eller husker jeg feil? :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BushwalkA Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 250,- spenn Siter -sierra 5,0 "lat" -Patrol 3,3td " brukshore" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peugeot-406 Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 250,- spenn hehe, jeg tok meget feil :P Får vel handle meg en sånn da.. Hvor selger dem sånt da? Men ingen som har side med koblingskjema ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CRG-Ken Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 du får den hvertfall hos Torshov;) sikkert mekonomen å sånnt også. vet ikke om noen side me ledningsnett desverre, å orker ikke tegne det av boka heller heh:P Siter -Ford Sierra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peugeot-406 Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 du får den hvertfall hos Torshov;) sikkert mekonomen å sånnt også. vet ikke om noen side me ledningsnett desverre, å orker ikke tegne det av boka heller heh:P hehe, scanne inn da ? :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clubzoda Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 har koblingskjema + mer fra haynesboka. PM for mail, så sender jeg det jeg har. Siter vento tdk. up'n'runnin støgg gammal golf 2. mulig prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 er haynesboka på norsk? Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peugeot-406 Skrevet Mai 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 har koblingskjema + mer fra haynesboka. PM for mail, så sender jeg det jeg har. Ah, hjertlig takk :) Sender deg PM nuh ;) Haynes boka er vel på Norsk, svensk eller engelsk ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CRG-Ken Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 min er svensk.. har ikke scanner desverre Siter -Ford Sierra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg