Gå til innhold

Summermeet På Nordbyen-larvik

Ranger emnet

robin4

Kommer du?  

63 stemmer

1. 1. Kommer du?

• Ja
      39
    • Nope
      24

Anbefalte innlegg

Originally posted by Pacmania

hva med å starte klokken 19.00 eller 20.00? enkelte har visst lyst til å reise langveis fra..

Er ikke mulig så tidlig, ettersom Nordbyen er et kjøpesenter, og folk må jo parkere bilene sine når dem handler

Seat Leon 20VT '01

*VW Golf Cab GLi '86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by robin4

SOMMERTREFF PÅ NORDBYEN, FREDAG 27. JUNI KL 21.00

Etter avtagende oppmøter, så er det på tide å få igang det man klarte i vår; nemlig å samle over 200 biler ++ X antall personer

Så få igang bruken av jungeltelegrafen, og møt opp!

:dude: hapyhappy

URUTINERT!!

Akkurat da er det faktisk Metallica-konsert på roskilde.. de tøffe drar dit.. kun retards blir igjen i gamlelandet da:)

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ivers

Hmm.. langt fra Oslo til Larvik ? :rolleyes:

Kjører greit på noe over 1 time, 1.5 med kosekjøring sikkert.. Spørs jo litt hvor i Oslo du er også.

Bare pass på mellom Tønsberg og Larvik.. fotoboksene som står som poteter i en åker, også på småveiene :)

Tenker jeg kommer en tur, hvis jeg orker..

Kan folk drite å bytte mellom Sandefjord(gjerne 2-3 plasser der også), Heggedal og Nordbyen HELE forbanna tiden? Nordbyen er stort nok til alle, uansett, hvis alle stiller seg passe pent. Hvis politiet blir rambo kan man jo dra til heggedal, men er lei av å kjøre rundt og "kanskje" finne noen, for å få telefon 2min etterpå at "nei, de er en annen plass nå."

Heggedal er det plass til racing, men face it, ingen tørr kjøre uansett, og det bare vaser drita fjortiser i veien uansett.

Men hadde vært festlig med noe igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kommer opp på nordbyen for å se på dere.. må få slitt ut no dekk på driks powah scooteren min også.. jeg racer dere!! ELSK GATENE MED MÅTE! Gi dem no gummi! ;)

gatene er ikke til å brukes... de er til for å trues! amagad! spin tha wheels man!! let me see some blue smoke coming out of there!

Lenke til kommentar
Del på andre sider