Gå til innhold

Trenger Hjelp! di vil stenge rånestripa vår!! trenger folk + biler 18+19 mai - MANDAL

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Nå vil poliet stenge bryggegata i mandal (Hovedgata) mellom kl.23.00 og 05.00 fredager og lørdager.... dette skal være permanent , og ikke bare sommerløsning...

Dette skal vist være pga vold...

Vi skal kontakte avisene lindesnes og fedrelandsvennen i morgen, og ordne et "møte" med di for å lage noen avisartikkler imot dette...

(EDIT: DETTE BLIR TIRSDAG 16MAI KL:18.00 PÅ PIREN I MANDAL)

, og samle masse rånere i byen som protest fredag kveld (19.mai) når di skal stenge gata...

Til dette trenger vi folk!! siden dette er noe som går ut over oss som er glade i å kunne råne (istede for å drikke og sloss ver helg) håper jeg folk også utenfor mandal vil stille opp og hjelpe oss en av, eller begge disse dagene.

det er viktig for rånemiljøet i mandal så håper på oppmøte....

Vil ha mest mulig folk begge dagene , da større oppmøte viser at dette er noe som er viktig for folk , noe som gjør det lettere å få igjennom at gata ikke må stenges...

datoer og klokkeslett :

Tirsdag 16 mai klokken 18.00 på PIREN i mandal.. møte med Fedrelandsvennen...

ikke sikker på når det blir noe i lindesnes, men skal ordne dette oxo...

Fredag 19 mai kl 22.30 og utover - Protest i mandal bryggegate...

oxo lørdag 20 + neste helg setter vi pris på om folk hjelper til - hvis det fortsettes med stenging

Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger

Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

avantgarde : les litt nøyere !!

Forstår godt politiet vil stenge denne strekningen på sommeren.Som fotgjenger er det skummelt å krysse gaten på grunn av alle rånerene ....

.... dette skal være permanent , og ikke bare sommerløsning.. Dette skal vist være pga vold...

PS : det er ørten gangfelt i mandal , hvis du skal over gata er det en fordel å finne disse - da stopper folk for deg , og du kan gå over gata ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo hovedgata, så kansje ikke så dumt å stenge i helgene når de fulle:boxers og styrer....

er det ikke en annen plass dere kan være? sliter med det samme her. har lille kaia, som har plass til ca 15 biler. kommer purken er det bare prøve å stikke. får ikke være noen plass..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke folk interesert i å stoppe dette her ?

dette er en prinsippsak. purken kan ikke gjøre som di vill med oss rånere... vi blir jo tråkket på stadig vekk - og overalt!!!

Det jeg sier med at det er hovedgata i mandal , det er ENESTE kjøregate igjennom byen. det er ikke snakk om gågata , der folk kan ligge å spy og valse rundt som di vil... skal vi noen plass må vi jo kjøre rundt hele byen nå lissom .. og alle andre gater vi har pleid å kunne råne i tidligere er jo oxo stengt i mandal ... di stenger jo alle veier!!!

er det ikke mulig å få noe støtte av noen her på forumet ???

her i mandal er alle imot dette.... var rundt i langfri på skolen her jeg jobber som sivilarbeider, fikk et par hundre underskrifter på underskriftkampanjen vår her , bare i løpet av langfri :-p hehe.. så det er bare dere som er utenfor mandal som ikke skjønner hvilke problemer dette vil skape her i mandal.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For faen... Steng rånerne ute, og gjøre det mer trygt for de som er så fulle at de må ha fem meters klaring på å gå fra pub til pub? Kanskje det er det alle vi rånere skal begynne med? Drikke oss drita og lage masse bråk fordi vi ikke får lov å ha det hyggelig sammen med andre edru billister? Sånt bare provoserer meg... Skulle faen meg stengt av utesteder slik at vi som er klare i toppen i helge-kveldene ikke skal få bulker i bilene våre pga de som absolutt skal drikke seg drit fulle, eller bare sånn at man akkurat begynner å sjangle litt og kommer litt ut av kontroll. Takk for støtten til alle som er mer interessert i bil enn alkohol...

99, 200SX S14a Racing Edition

- Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For faen... Steng rånerne ute, og gjøre det mer trygt for de som er så fulle at de må ha fem meters klaring på å gå fra pub til pub? Kanskje det er det alle vi rånere skal begynne med? Drikke oss drita og lage masse bråk fordi vi ikke får lov å ha det hyggelig sammen med andre edru billister? Sånt bare provoserer meg... Skulle faen meg stengt av utesteder slik at vi som er klare i toppen i helge-kveldene ikke skal få bulker i bilene våre pga de som absolutt skal drikke seg drit fulle, eller bare sånn at man akkurat begynner å sjangle litt og kommer litt ut av kontroll. Takk for støtten til alle som er mer interessert i bil enn alkohol...

endelig noen som har skjønnt det ... :)

kan vi vente din støtte tirsdag 16. klokken 18.00 ?? :) så kan du oxo få sagt noen fornuftige ord til fedrelandsvennen ??? ;) hehe ..

er du med på protest på fredag eller ?? hehe :)

takk for smarte ord og støtte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

endelig noen som har skjønnt det ... :)

kan vi vente din støtte tirsdag 16. klokken 18.00 ?? :) så kan du oxo få sagt noen fornuftige ord til fedrelandsvennen ??? ;) hehe ..

er du med på protest på fredag eller ?? hehe :)

takk for smarte ord og støtte :)

kunne jo stillt opp osv, men tviler bare på at det kommer til å hjelpe noe.. når slikt kommer i avisen kan man enten være heldig, eller så får man tlf/ brev av politi osv at dem passer ekstra godt på. har dem først bestemt seg for å stenge, har dem(mener dem ihvertfall)grunn nok for det.

Klager fra naboer om musikk osv..

Desverre....:shake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår godt politiet vil stenge denne strekningen på sommeren. Som fotgjenger er det skummelt å krysse gaten på grunn av alle rånerene. Ikke vondt ment, men jeg håper gaten blir stengt.

Du får det til å høres ut som om det er 100 biler som ikke gjør annet enn å kjøre rally mellom 2 rundkjøringer.

PS: MÅ dere kalle det "rånere" ? Dette har et sinsykt negativt inntrykk over seg. Om en ikke-bilinteressert leser "råner", tenker de fyllekjøring, herjing, bråk og spetakkel. Prøv å få fvn til å bruke andre uttrykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har stengt storgata i lillestrøm i helgene mellom 24.00 og 05.00, dette gjorde de vel i fjor. Syntes det i grunn er greit jeg da det allikevell er masse fulle folk osv som vimser og står i.

Jeg skjønner godt at de vil stenge gaten. Hvorfor skjønner ikke dere rånere det? Eller er det fordi dere ikke kan vise dere frem for alle fulle folka hver fredags og lørdags kveld? Eller drive pirattaxi virksomhet?

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får det til å høres ut som om det er 100 biler som ikke gjør annet enn å kjøre rally mellom 2 rundkjøringer.

PS: MÅ dere kalle det "rånere" ? Dette har et sinsykt negativt inntrykk over seg. Om en ikke-bilinteressert leser "råner", tenker de fyllekjøring, herjing, bråk og spetakkel. Prøv å få fvn til å bruke andre uttrykk.

gjør det bare vondt verre å kalle seg det, men vært der borte noen ganger, og NOEN er rånere. er vel helst dem som politi osv vil holde borte..

Om dere skriver det som unge bilinteresserte eller noe sånt, kansje det slår bedre frem. legge det slik at dere ikke har noen plasser hvor dere kan samles flere samtidig osv, og at hovedgata er godt egnet pga et eller annet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har stengt storgata i lillestrøm i helgene mellom 24.00 og 05.00, dette gjorde de vel i fjor. Syntes det i grunn er greit jeg da det allikevell er masse fulle folk osv som vimser og står i.

Jeg skjønner godt at de vil stenge gaten. Hvorfor skjønner ikke dere rånere det? Eller er det fordi dere ikke kan vise dere frem for alle fulle folka hver fredags og lørdags kveld? Eller drive pirattaxi virksomhet?

Jeg har ikke noe problem med å drikke og gå rundt på gata og tulle med venner som er minst like fulle, men! Et stort "men". Hvorfor stenger politiet gata for oss som ikke lager bråk og faenskap, slik at de som er fulle og bråker, støyer og kaster ølflasker på gata som om det skulle vært epleskrotter kan holde på så lenge og mye de vil til de blir dratt inn i fyllearresten? Dette har ikke noe med pirattaxi, tørre å drite seg ut osv... Dette er et bevis på at politiet hater oss "rånere" mer enn fyllebråk og alkohol i større mengder! Heia Norge!

Og ja, jeg lurer faktisk på å ta turen fra kr.sand til mandal (for første gang) for denne saken! Både 16. og 18. Utrolig få som støtter oss... Hva skjer med tiltak for rusfrie arrangementer? :hvaskjera

99, 200SX S14a Racing Edition

- Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Jeg ser heller ikke på meg selv som en typisk "råner". Bilinteressert ungdom som nevnt her høres bra ut..!

har dem først bestemt seg for å stenge, har dem(mener dem ihvertfall)grunn nok for det.

Klager fra naboer om musikk osv..

Politiet sier grunnen til stengingen er pga vold.

Problemet er bare da at, hvertfall de jeg har snakka me, kommer heller til å drikke enn å kjøre i helgene hvis det blir stengt. Da blir det mere fyll, og sannsynligvis også mere vold.

Skal man vise seg frem lager man heller non ringer utenfor ungdomsskolene i langfri :thumb

Seriøst, noen har kanskje litt andre hensikter enn å imponere fjortisser..

Jeg har ikke noe problem med å drikke og gå rundt på gata og tulle med venner som er minst like fulle, men! Et stort "men". Hvorfor stenger politiet gata for oss som ikke lager bråk og faenskap, slik at de som er fulle og bråker, støyer og kaster ølflasker på gata som om det skulle vært epleskrotter kan holde på så lenge og mye de vil til de blir dratt inn i fyllearresten? Dette har ikke noe med pirattaxi, tørre å drite seg ut osv... Dette er et bevis på at politiet hater oss "rånere" mer enn fyllebråk og alkohol i større mengder! Heia Norge!

Og ja, jeg lurer faktisk på å ta turen fra kr.sand til mandal (for første gang) for denne saken! Både 16. og 18. Utrolig få som støtter oss... Hva skjer med tiltak for rusfrie arrangementer? :hvaskjera

Takk! 16. og 19. forresten :)

" Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today "

Lenke til kommentar
Del på andre sider