Gå til innhold

Trenger Hjelp! di vil stenge rånestripa vår!! trenger folk + biler 18+19 mai - MANDAL

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Nei,, faen.. La oss ikke få flere av de som trener.. er nok av de som har vært å trent et par ganger (max 4 ganger) og er så høye på pæra at de skal sloss bare de ser folk..

men er enig med deg at det kan fort bli for mye med rånere..

Bor nær sentrum selv og kan ikke si å lei jeg er av alle de 1. poff bilene som blir dradd så langt at ventilene må bli løftet opp me kran !

Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

steng gata for godt spør du meg :) å råne, altså og da mener jeg å råne, er en uting, kjøre fram og tilbake på samme strekninga med avkappa fjærer og straka rør, HARRY! jeg klarer ikke en gang å beskrive hvor J****** harry det er!

nei da støtter jeg heller de fulle folka som koser seg på byen, men unntak får noen bråkemakere..

I see funny people

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OT: Bare lurer på en ting, hva er "galt" med å være harry?

Har man noe andre ikke liker/gjør noe andre ikke liker, så er man jo faen meg harry, er det egentlig noen som har en god definsjon på hva harry egentlig innebærer? OT slutt

Chuck Norris doesent sleep, he waits..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steng gata for faen!

Har selv bodd en periode i Mandal og ble rimelig lei den såkalte "råningen" langs bryggekanten. Det må gå an å gå seg en tur i en av norges peneste byer uten å bli pumpet full av eksos fra slitne 240'er og dårlig musikk fra billige Biltema-anlegg.....

Du får ingen sympati fra meg. Støtter Politiet 100% her!

Finn dere en bensinstasjon å henge på og drit i å forpeste det fine som er igjen i Mandal!

Bilfolk2468_249860a.jpg

Finnes det ikke et helsestudio eller noe annet sunt å foreta seg der nede lenger tro......?

Du måtte jo bare kommer ifra Drammen.. Tipper du løper ned dørene på det lokale helsestudioet dere. Tipper du er en slik "gymmsokk" som trener på helsestudio for og se på damene...

Skal sette mange penger på at du aldri ha bodd i mandal, det har vært langt mellom Volvo 240`ene der. Er vel kanske 2 stk som går i mandal nå, men de er kommet i den senere tid.

Det max 10-12 biler som råner i mandal så tviler på at du har druknet i eksos når du har gått langs bryggekanten.. Tipper du har hatt hodet ditt nedi pipa på en gammel fiskebåt som har ligget langs brygga...

Jeg mener også at det blir for teit og stenge gata, hva med de som ikke råner da?

Når måtte en råne bil ty til vold ??

De som er de største idiotene på byen en lørdagskveld er det suppehodene som har sittet og løfta på noen jern lodd hele uka for så og gå ut på byen for og vise hvor sterker de er blitt.(er også noen bønder som skal vise hvor sterke de er blitt siden de løfter så masse ved)

Kan de ikke stenge byen for fulle personer heller?

Skal man krysse en traffikert vei så skal man bruke gangfeltet, er det for det er malt på veien..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,, faen.. La oss ikke få flere av de som trener.. er nok av de som har vært å trent et par ganger (max 4 ganger) og er så høye på pæra at de skal sloss bare de ser folk..

men er enig med deg at det kan fort bli for mye med rånere..

Bor nær sentrum selv og kan ikke si å lei jeg er av alle de 1. poff bilene som blir dradd så langt at ventilene må bli løftet opp me kran !

Hvor mye er for mange rånerer??

Siden har har hatt to cossier så regner jeg med at du synes det er morro og råne og skru på bil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du måtte jo bare kommer ifra Drammen.. Tipper du løper ned dørene på det lokale helsestudioet dere. Tipper du er en slik "gymmsokk" som trener på helsestudio for og se på damene...

Skal sette mange penger på at du aldri ha bodd i mandal, det har vært langt mellom Volvo 240`ene der. Er vel kanske 2 stk som går i mandal nå, men de er kommet i den senere tid.

Artig tråd når man kjeder seg skikkelig dette her jo!

Jeg har aldri vært på treningstudio, men har alikevel klart å holde meg i bedre form enn "aiviskjendisene" fra Mandal.

Jeg sier ikke at det BARE er 240'er der nede. Mye pene biler også, men blir litt drittlei når de samme bilene kjører frem og tilbake med den samme musikken 100 ganger i timen.....

Jeg har aldri vært fan av "råning". Satser heller på utfordringer bak rattet fremfor å kjøre frem og tilbake med fjortisser i baksetet.

Jeg har bodd i Mandal og hatt mye gøy der nede. Skrudd bil, kjørt villmann, drekki og slåss med "de fastboende". Er noen år siden, men faen så gøy det var:deng

Heia Drammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vært på treningstudio, men har alikevel klart å holde meg i bedre form enn "aiviskjendisene" fra Mandal.

Jeg sier ikke at det BARE er 240'er der nede. Mye pene biler også, men blir litt drittlei når de samme bilene kjører frem og tilbake med den samme musikken 100 ganger i timen.....

Jeg har aldri vært fan av "råning". Satser heller på utfordringer bak rattet fremfor å kjøre frem og tilbake med fjortisser i baksetet.

Jeg har bodd i Mandal og hatt mye gøy der nede. Skrudd bil, kjørt villmann, drekki og slåss med "de fastboende". Er noen år siden, men faen så gøy det var:deng

Heia Drammen!

Så du dømmer personen på bildet bare med og se dem på et dårlig avisbilde... Du er jaggu ikke lite frekk... Hva vet du om hvor god form de personene er?

Synes ikke de ser så veldig usunne der de står i vinden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er det heldigvis ikke alle som vil kalle seg en råner heller da.. Liker selv å dra godt på gjennom byen osv, med litt bakgrunnsmusikk. gjerne stoppe på en tapp og ta ei pølse og snakke med kjents folk. vil IKKE kalle det å råne..

Slitne biler med høy harry faktor som kjører frem og tilbake med små rips baki osv er det vel dem vil holde borte her..

DJ-timoto: kan ikke huske i farten om jeg har snakket med deg "live" men er det virkelig så mange "rånere"??

Her i kr.sand er det ihvertfall mer å kjøre en plass, stå der og snakke osv, for så å gjerne finne en ny plass for å møte noen andre..

Det jeg vil frem til er at det kansje heller kunne vært skrevet som" De vil stenge samlings plassen vår" eller likn..

Når folk hører RÅNESTRIPA tenker dem dragging osv, og det blir fort negativt tolket osv:hide

En betegnelse på råner kan vel være:

En ascona med revehale, laksetrapp og 200 wunderbaum blah IKKE MENT PERSONLIG PÅ NOEN!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øøh.. Hvordan kan du bedømme hvor god form personene på bildet er i utfra den lille artikkelen og bildet?? Nå må du jo begrunne påstanden din.

Ser jeg virkelig så usunn ut her jeg sitter og koser meg!? Hehe

andre.jpg

" Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Drammen!

Er vel ikke alle som kjøper ny bil hver helg heller... Så det er som regel de samme bilene som kjører "opp og ned". Og jeg regner med at du kun hører den typiske "dunk-dunk" lyden som kommer fra trunken i de fleste bilene. Hvis du går inn i bilen, og ser hva som spilles på cd/mp3 spilleren, tviler jeg på det er det samme som spilles, med mindre alle i den bilen syns låta er helt konge.

En ting er å være lei av harmløse, edru, hyggelige "rånere". Men å stenge de ute til fordel fra voldelige, drit fulle, bråkete "voksne", er helt feil prioritering. Er kanskje ikke så mye vits å satse på rusfrie arrangementer for ungdom lenger?

99, 200SX S14a Racing Edition

- Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øøh.. Hvordan kan du bedømme hvor god form personene på bildet er i utfra den lille artikkelen og bildet?? Nå må du jo begrunne påstanden din.

Ser jeg virkelig så usunn ut her jeg sitter og koser meg!? Hehe

andre.jpg

blir OT nå,men du så ut til skikkelig å ha funnet god formen der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FAEN HELLER AT DET GÅR ANN. kanskje de bare er kraftige bygd. dere skal søren mæ ikke begynne og mobbe folk som er glad i god mat og kanskje trener litt mye for å holde seg i form. unnskyld språkbruken. men det irriterer meg grenseløst. det som irriterer meg med saken om råning er at poletiet tar bare oss rånere og hiver oss vekk fra plasser som engang ikke er i bruk. mens folk som går rundt og driver og drikker og doper seg for å slåss. nei de kan ikke gjøre oss noe som helst. mens rånere nei vi må vekk fordi vi er farlige når vi ligger i 20 max 50 for å råne og vise bilene litt. hva om myndighetene kunne lage en plass i de mest utsatte stedene for råning fordi staten sitter jo på en hel haug med tomter som ikke brukes til noe. det er min mening.

UNGDOM MED STERKE MENINGER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steng gata for faen!

Har selv bodd en periode i Mandal og ble rimelig lei den såkalte "råningen" langs bryggekanten. Det må gå an å gå seg en tur i en av norges peneste byer uten å bli pumpet full av eksos fra slitne 240'er og dårlig musikk fra billige Biltema-anlegg.....

Du får ingen sympati fra meg. Støtter Politiet 100% her!

Finn dere en bensinstasjon å henge på og drit i å forpeste det fine som er igjen i Mandal!

Bilfolk2468_249860a.jpg

Finnes det ikke et helsestudio eller noe annet sunt å foreta seg der nede lenger tro......?

greit. folk er imot dette og jeg respekterer deres meninger. men her må jeg si at folk må da vel for f få lov til og vise bilene sine. kanskje du ikke er fornøyd med de. men de er da vel fornøyd med bilene sine så la de få lov til og kjøre rundt. det er ikke snakk om over 100km\t det er jo max 50 folk cruiser i. jeg støtter fremdeles rånerne i denne saken.

og det mad at de må gå på helsestudio. kanskje de er kraftige bygd opp. det ser ihvertfall slik ut i mine øyne. dette er mobbing på forumet. du burde heller respektere at ikke alle er som deg og kjører en svindyr audi som er rigga og trimma som f. respekter at ikke alle har like god råd som det du har.

UNGDOM MED STERKE MENINGER

Lenke til kommentar
Del på andre sider