opasb Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Hei, skal begynne å kjøre bilcross til sommern, ser det er mange som babler om lisens å ditt å datt her. begynner og lure på om man må kjøre "opp til lisens) eller noe.. mitt første løp er den 10`ende juni. hva skal jeg gjøre eventuelt for og få en sånn lisens?' takk på forhånd =`):deng Siter Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil) Bmw 325i 87, Rallycross National Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rypskar Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Som junior må du ta en lisens, jeg er ikke sikker på om det er oppkjøring eller teori. Ser du er fra Mo, så ta kontakt med NMK Rana for å høre om kurs. http://nmk.monet.no/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dirty opp Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 hei.. når du skal ta lisens må du ta et teorikurs og oppkjøring.. to stk jeg kjenner har tatt den og sier at det er dritlett. skal ta den ganske snart jeg også :) Siter Team Laban Eier: [ ]Mercedes 190 [ ]Mercedes 190 delebil [ ]Volvo 245 brakke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 hei.. når du skal ta lisens må du ta et teorikurs og oppkjøring.. to stk jeg kjenner har tatt den og sier at det er dritlett. skal ta den ganske snart jeg også :) meg blandt annet eller hva heike...må ta den snart du og, kan låne ¨bibelen av meg en måned eller 4 hvis du vill så kan du øve på regler..hehehe...men til deg som skal ta detee, er teori og oppkjøring, og klarer man ikke den så har man hjerne skader, for den er syyyyyyyyyyyyyyyyykt lett, ble heelt sjokket når jeg tok den lixom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dirty opp Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 meg blandt annet eller hva heike...må ta den snart du og, kan låne ¨bibelen av meg en måned eller 4 hvis du vill så kan du øve på regler..hehehe...men til deg som skal ta detee, er teori og oppkjøring, og klarer man ikke den så har man hjerne skader, for den er syyyyyyyyyyyyyyyyykt lett, ble heelt sjokket når jeg tok den lixom deg blant annet ja .hehe trenger ikke akkurat en måned. ¨har ikke gullfisk hukommelse Siter Team Laban Eier: [ ]Mercedes 190 [ ]Mercedes 190 delebil [ ]Volvo 245 brakke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 deg blant annet ja .hehe trenger ikke akkurat en måned. ¨har ikke gullfisk hukommelse leste over et halvt år jeg, pluss at jeg fikk høre så og si hele bibelen på løp vær eneste helg i fjor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg