Gå til innhold

S: W124 230E Sportline

Ranger emnet

DaButcher

Anbefalte innlegg

Hei,

W124 230E (200) Sportline selges.

Motor ble byttet av forsikring og mbdeler.no folkene sier det er 230E motor.

Bilen ser slik ut:

slinef.jpg

sline_bak.jpg

sline.jpg

det er en 1990' modell bil.

Manuelle vinduer, men ellers har den sentrallås, defa alarm, originalsenket, sportline interiør, trepaneler, motor ble byttet i år 2000 elns.. (pga. gamle motoren slo hull i bunnpanne, så den ble byttet på forsikring, på verksted).

bilen brukes ikke så veldig mye.

den ble importert av en mercedesfanatiker på sent 90-tallet (på østlandet).

han som importerte den, var MEGET flink med bilen.. om det regnet inn på trepanelet, tørket han av regndråpene med papir.. hehe..

han var også sinnsykt flink å vaske/polere bilen.

eieren før han, var en gammel gubbe i tyskland.

han fra østlandet, kjenner jeg veldig godt, så jeg vet han ikke mishandlet bilen elns.

faren min har eid bilen siden 1999 og har ikke kjørt den så veldig mye.

han har derimot ikke behandlet den som han som importerte den.

førersetet trenger litt rep. på stoffet, dør og skjerm, h.s. er litt bulket (tror alt kan skjules ved å montere nye slike paneler).

ellers ser bilen forsåvidt "grei" ut.. det er ikke noe mye rust eller noe slikt.

motoren starter og går..

bilen har abs og servo også.

det er en veldig behagelig bil å kjøre og den drar faktisk ganske bra, om man tenker på hvor lite effekt som er i en 230e motor.. tror det er 136hk elns.. automat med sport/economy bryter.

det er 8 hjul (alu) til bilen, hvorav 1 hjulsett er original mercedes og andre er fem-eikrede felger (tsw mener jeg). tror tsw er 16", er ikke helt sikker.

bilen er champagne/gull, interiøret er grått (sjakk-aktig mønster).

pris: bud ønskes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Har du en prisantydning og et bilde som viser bilen din? (ikke en fransk taxi)

har lagt ut bilder..

er vel verdt ca. 40k?

nedtrekk pga. bulk på h.s., samt de "usynlige bulkene" bak.. (se på bildet bak, ved baklysene).

opptrekk pga. sportline, samt aldri "ungdoms-kjørt".

Lenke til kommentar
Del på andre sider