Pacmania Skrevet Juni 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2003 Har lest litt på endel andre forum fortiden.. Under teknikk her på bilforumet er det flere som er litt lei av de samme spørmålene.. "Dump på 1.8T" har man vel sett mer enn 5 ganger nå(fler for enkelte vil jeg tro).. Derfor mener jeg at man kansje bør arkivere tråder under ett teknikk arkiv(dette bør kansje inndels i bilmerker).. Miataforum.com har dette.. og jeg må si at jeg dette funker perfekt! mye lettere å finne noe man lurer på! (ofte har jo det vært diskutert før).. folk er late med søkeknappen her på forumet.. dette gjør det kansje litt enklere å finne frem til innformasjon.. legger med ett eksempel fra miataforum.com En måte å gjøre det på EDIT: Man må kansje få noen flere folk til å hjelpe til med dette.. mange av moderatorene har fortsatt mye å gjøre.. (og enkelte virker det som har tatt ferie) Siter Mazda mx5 -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Juni 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2003 VELDIG god idè!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Juni 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2003 skal se om vi kan komme opp med noe slikt etter hvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Juni 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2003 *postwhorepost* Kjempeidè, og sansynligvis gjennomførbar også. Flink gutt :D Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg