MarcusMannen Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Nå har gamlefar begynt å fjuske og smelle i potta... Nettopp vært på service hos Møller så skjønner ikke dette. Har tenkt å gi den til lillebror men vil fikse dette først... noen som vet?den har gått 170000km Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Justere tenning kanskje? Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Nå har jeg ikke så veldig mye peiling på hva som kan være galt, men kanskje en idè å beskrive litt bedre hvordan bilen fjusker/smeller:) Etter pådrag, full gass, halv gass, kald/varm motor, omdreininger osv osv. Kan jo være så mangt, hallgiver, plugger, pluggledninger til noe så enkelt som kondens. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusMannen Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Når den er kald går den helt fint,men når man begynner å få opp tempen så begynner den å nøkke,smelle(noe JÆVLI) og fjuske..spesielt med litt pådrag... har parkert den foreløpig i påvente av at jeg finner ut av det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonarv Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Ta en vagcom-diagnose på motoren hos Møller! Sjekk luftmassemåler og temp-føler! Se etter om innholdet i katalysatoren har snudd seg. Hvis så har skjedd så vil du ikke få ut all eksosen. Sjekk bensinfilter og bensinpumpe. Tipper det er temp-føleren på innsuget som er deffekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonarv Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Har hatt samme problemene selv... let i denne tråde for å se hva som ble gjort: http://www.bilforumet.no/topic/95049-passat-vr6-trøbbelog-glede/?do=findComment&comment=1193731 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusMannen Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Takker for svar... Det er nok dette som feiler min oxo.. Blir en tur til Dr.VW snart altså... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonarv Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Jeg er kanskje utålmodig nå, men har du funnet feilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg