Gå til innhold

bytte Opelen med en slik en Volvo hmm

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

høres bra ut omegamannen

har du mye igjen på opeln?

Ja ganske mye igjen på opelen,skal ha den hel lakkert og div. stylling og litt mer hk under panseret,skal ha den dønn strøken og tøff.

Neste bil blir vel en 780 bertone med feite bøtte felger:)gått og sikkla på dissa lenge nå :) har ikke sakt til noen av kameratene mine enda.men jeg vil helst ha manuel kasse,leveres bare 780 bertone med automat,åå den bilen er så digg.minner meg og masarati qvatropple eller hva den het.bare mye finere!

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

Opel Maffian

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

omegamannen: jeg svarte på pm'en din..

lykke til i jakten! sats på 780, mener jeg..

ps. ikke hor den for mye, men bytt gjerne motor, diffbrems, gir,etc.. men den bør liksom se ut som en 780, ikke som en 2f2f japsebil med aluvinge.. *spy*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pris bilde stand osv?

Skal ikke hore opp en slik bil med vinge osv hehe.

hvis jeg skaffer meg en så skal jeg få den metalic mørke blå farge,Noen store fine felger med ortlig kant.Kansje noen andre fangere bak og foran.og ha den Clean!

Volvo 780

Volvo 780 Bertone ble introdusert i 1985.

Volvo 780 Bertone var en todørs kupé og ble produsert i 8518 eksemplarer. Den ble satt sammen på Bertone-fabrikken i Italia.

[rediger]

Motor

Flere ulike motorer har sittet i Volvo 780.

[rediger]

Bensin

B19ET (turbo)

B23ET (turbo)

B28 (V6)

B280 (V6)

B28ET (V6 m/to turboer), kun i noen prøveeksemplarer

[rediger]

Diesel

Dieselmotoren var produsert av V.A.G.:

D24TIC (sekssylindra m/turbo og ladeluftkjøling)

Hentet fra «http://no.wikipedia.org/wiki/Volvo_700»

Da synes jeg dette er noe av det peneste som går på gaten!

Kjøper jeg meg en 780 Bertone blir det en Crusier,ikke noe rally greier,det er der Omegan hopper inn.Planer Om og bygge opp en Omega A etter hvert med litt lotus bredding osv,men men først og fremst bli ferdig med omegan jeg har nå så eventuelt en 780Bertone Crusie bil.Og ja en rusten gammel Omega A.men men tar vel noen måneder til før omegan er ferdig så har god tid til og lete etter en 780 bertone. :)

Håper på en slik garasje om noen år,

lånte da litt bilder av bilene til folk på forumet.

FastOmega sitt prosjekt Omega a.Insperasjon kilde for meg.lånte et bilde av han sin.

Banebil/Leketøy

af0c2190.jpg

fc76f437.jpg

004.jpg

DaButcher sin 780Bertone her på forumet.lånte bilde,

Crusiebil/komfort uten grenser;)

volvo_780_coupe

volvo_780_coupe_bertone_rear_seats.jpg

volvo_780_coupe_bertone_rear.jpg

Det er jo lov til og ha Planer og det er jo lov til å ha håp.

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

Opel Maffian

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider