Gå til innhold

Min 200 20v Turbo Quattro Avant

Ranger emnet

Dessection

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg kunne lage en liten tråd om min Audi 200 20v Turbo Quattro Avant.

Bilen er en 1990 modell, og hun har nå passert 260'km.

Motor som sitter i er en 2.2l 3b motor som orginalt yter 220hk. Det er gjort litt småting så bilten flytter seg rimelig godt selv om den er stor. Det er montert Chip, 2.5bar Map, STOOORT K&N Konfilter, og det blir ladet 1.4-1.5 bar turbotrykk, 3" eksos, det er også montert oil catch tank.

Nylakkert i fjor, senket 40-40 og diverse andre småmodifikasjoner.

Felgene er av typen Enzo Cup felger. Bredde er usikkert, men sitter 225/45/17 dekk på og det ser egentlig ganske bra ut syns jeg. Har montert Panserforlenger som gir bilen et litt mere sint utseende. Komplett skinn interiør, kjørekomputer, Aircondition og diverse andre fine gadgets.

Bilder:

200tqavant3.JPG

200tqavant.JPG

200tqavant4.JPG

200tqavant2.JPG

Flere bilder kommer senere.

Fiat Scudo 2.0 10mod

VW Transporter T4 2.5TDI 01mod

VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider!

Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 153
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ufoene blir nok borte etterhvert. Har tittet på porsche bremser til bilen, men de kronene det koster har ikke jeg tilgjengelig med det første desverre.

Skikkelig ulv i fåreklær ja. Heftige biler :D

Fiat Scudo 2.0 10mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått noe lignende denne i drammen eller noe sånt? Det er ikke denne ?

Hvertfall så var den svart og sota ruter..HEFITG lyd i den for å si det sånn...

Kongebil..har lyst på sånn ass...

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, tror nok ikke det er denne som har gått i Drammen, da min har gått siste, hmm, snart 3 årene i Mo I Rana. Hvor den har gått før det vet jeg ikke.

Bremsebytte blir det etterhvert fremme uansett da ufo skivene er skeive etter en tur på rudskogen, og jeg trenger noe som er penere.

Fiat Scudo 2.0 10mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg har sett deg flere ganger,fet bil. Men syntes det er synd at du ikke kjøpte urq igjen jeg da. Få på hvite compomotive felger så snakker vi vøttu.

Ps hvor mange hester har du? (ca) Har hørt mye forskjellig se!:well

Stod vel litt over 300 i annonsen...den er chippet filter og eksos + noe annet tror jeg..

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mikkel Bruer; Jeg liker helst ikke å spekulere i antall hester, men hvis vi sier 220hk +++++ så er jeg på den sikre siden, selv om jeg vet det er godt over det.

"URQuattro" du har hørt mye forskjellige ja, tørr jeg spørre etter noen tall? :P Hehe!

Fiat Scudo 2.0 10mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg har sett deg flere ganger,fet bil. Men syntes det er synd at du ikke kjøpte urq igjen jeg da. Få på hvite compomotive felger så snakker vi vøttu.

Ps hvor mange hester har du? (ca) Har hørt mye forskjellig se!:well

:hvaskjera Hvite compomotive på en 200??? På en Urquattro ja. men ikke på en 200.

Det er ihvertfall min mening. Store felger med kant derimot yodude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, altså, Compomotive skal man ha på en Coupe, eller en audi 90 typ85 og lignende, men en 200 passer nok mye bedre med noen store FIIIINE felger med GOD KANT!

Og tør jeg spørre hva som får deg til å tro at jeg ikke har mere enn 280?

Foresten, hadde det litt morro for noen uker siden, var en ascona som lå å slang med rumpa forran meg fra ihlen og opp til sentrum, jeg fant det da for godt at med den grisekjøringa han hadde kunne jeg vel bare ta å kjøre fra han å se hva han hadde å stille med :driving . lenger og lenger, og lenger borte i speilet ble han. Jaja :P Stoppet å pratet med karn, bilen var benket til 173hk, og en ascona veier jo ikke veldig mye så man kan jo tenke seg selv, jeg har vel nesten dobbelte av vekten hans...

Fiat Scudo 2.0 10mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider