Gå til innhold

Min 200 20v Turbo Quattro Avant

Ranger emnet

Dessection

Anbefalte innlegg

• Svar 153
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 10 months later...

Klippet fra VW-Audi Club sidene for å få ut litt oppdatering her bare. Gamle poster. Har plukket ut girkasse, bakstilling osv, samt har en 200 10v som har tatt opp litt tid i det siste.

Hva som har skjedd er vel selvforklarende :P

22102008283%20(Medium).jpg

22102008286%20(Medium).jpg

Det er så uviktig mye ledninger! : bråk :

22102008287%20(Medium).jpg

Clutch, trykkplate og svinghjul skrudd av for å få skrudd fast motor i bukk.

22102008289%20(Medium).jpg

Syns motoren passet fint inne sammen med sofa, og arbeidsbenk :D

22102008298%20(Medium).jpg

Og Ja, jeg har kastet "anlegget" :P. Og "oppgradert" med et Creative 2,1 sett koblet til mobil og ipod fullt av musikk.

22102008299%20(Medium).jpg

Driver smått å rydder, feier, maler og ordner på verkstedet også, så brukt noen timer på det i dag også. Ikke at det syns da men. : dum : Men blir sakte bedre. Bare få gidd til å male ferdig nå :P DET ER KJEDELIG Å MALE! Har vel 5 fulle søplesekker og en tønne, og mere blir det med bare dritt.

22102008300%20(Medium).jpg

Videre skal Girkasse, og understell ut. Men da skal jeg handle meg muttertrekker først, for nå er jeg lei av å slite med bolter som sitter fast. (gudene veit hvorfor jeg ikke har handlet muttertrekker tidligere egentlig : dum : )

Men skal jeg handle luft muttertrekker, eller elektrisk? Jeg har strømkontakter overalt, og jeg har luftkoblinger overalt på verkstedet.

Fiat Scudo 2.0 10mod

VW Transporter T4 2.5TDI 01mod

VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider!

Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider