Gå til innhold

Min 200 20v Turbo Quattro Avant

Ranger emnet

Dessection

Anbefalte innlegg

• Svar 153
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe...nei jeg bare leste annonsen jeg..men om jeg ikke husker helt feil så var det chip, filter, eksos? Får vel ikke allverden ut av det..så..bare sa det jeg leste jeg;) heh..du som kjøpte bilen når den lå til salgs nå assa?

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du tror at du har noe særlig mer enn 280-290hk så tror jeg du er optimist. Husk at det ikke er fysisk mulig å få en k24 7000 til å klare mer enn ca 300hk. Dessuten må du ta høyde for slitasje i motoren m.m. Tror du har ca 270-275hk, men umulig å fastslå uten å ta ut motoren og bremse den.

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dr_BASS, og derfor har jeg også sakt at jeg ikke vil spekulere i anntall hester fordi slike tall kan alle komme med, men først når bilen har vært på rulle vil det være mulig å si. SÅ derfor. 220hk +++!!! Vanskeligere er det ikke.

Er en MTM steg 2 chip, 2.5bar map, 3" eksos uten kat., unødvendig STORT K&N Konfilter, Forge Resirk, lader 1.5 bar snurretrykk.

Ønskeliste i nære fremtid; RS2 snurre (k24 7300 som den vel heter) eller større, nytt grenrør, ny IC, ny kraftigere bensinpumpe m/eventuelt nye dyser. Videre begynner vel ting å bli veldig dyrt :P

Eksosen er laget av forrige eier.

Nei, kjøpte ikke bilen, gjorde en bytte handel, så både jeg og forrige eier ble nok fornøyde :) Er ihvertfal meget fornøyd med bilen, annet enn at den nå står og ikke vil starte, og jeg ikke har gnist på noen plugger. Skal sjekke hallgiver i morgen, også blir det diverse feilsøking for å finne ut hva som er galt.

Fiat Scudo 2.0 10mod

VW Transporter T4 2.5TDI 01mod

VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider!

Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dr_BASS, og derfor har jeg også sakt at jeg ikke vil spekulere i anntall hester fordi slike tall kan alle komme med, men først når bilen har vært på rulle vil det være mulig å si. SÅ derfor. 220hk +++!!! Vanskeligere er det ikke.

Er en MTM steg 2 chip, 2.5bar map, 3" eksos uten kat., unødvendig STORT K&N Konfilter, Forge Resirk, lader 1.5 bar snurretrykk.

Ønskeliste i nære fremtid; RS2 snurre (k24 7300 som den vel heter) eller større, nytt grenrør, ny IC, ny kraftigere bensinpumpe m/eventuelt nye dyser. Videre begynner vel ting å bli veldig dyrt :P

Eksosen er laget av forrige eier.

Nei, kjøpte ikke bilen, gjorde en bytte handel, så både jeg og forrige eier ble nok fornøyde :) Er ihvertfal meget fornøyd med bilen, annet enn at den nå står og ikke vil starte, og jeg ikke har gnist på noen plugger. Skal sjekke hallgiver i morgen, også blir det diverse feilsøking for å finne ut hva som er galt.

Akkurat ja:) Bensinpumpa er den samme som står i RS2 tror jeg. Så den skal holde til mere effekt enn hva innmaten i motoren tåler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey! Foresten møtte på deg i togundergangen som "deler" lillestrøm i stad. Igjen får jeg en titt på bilen din, den var BLANK og pen :D

Må nok få tak i en RS2 snurre i nære fremtid ja, samt dyser og ny map. Det blir sakt at org IC skal være god for ca 400hk, men har egentlig ikke helt trua på det, men får se hva jeg finner på. Føler at jeg skal prøve å spare opp til et slikt UFO ombyggningskit med Porsche bremser å få det på bilen før jeg bruker for mye penger under panseret.

Nå går ihvertfal bilen igjen etter coil bytte og bytte av en slange som var sprukket, men nå har jeg plutselig ikke Klimaanlegg, blinklys eller vindusviskere som fungerer :S Men varselsblink funker :S Blir nok feilsøking hele dagen i dag ja...

Fiat Scudo 2.0 10mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey! Foresten møtte på deg i togundergangen som "deler" lillestrøm i stad. Igjen får jeg en titt på bilen din, den var BLANK og pen :D

Må nok få tak i en RS2 snurre i nære fremtid ja, samt dyser og ny map. Det blir sakt at org IC skal være god for ca 400hk, men har egentlig ikke helt trua på det, men får se hva jeg finner på. Føler at jeg skal prøve å spare opp til et slikt UFO ombyggningskit med Porsche bremser å få det på bilen før jeg bruker for mye penger under panseret.

Nå går ihvertfal bilen igjen etter coil bytte og bytte av en slange som var sprukket, men nå har jeg plutselig ikke Klimaanlegg, blinklys eller vindusviskere som fungerer :S Men varselsblink funker :S Blir nok feilsøking hele dagen i dag ja...

Tror du har et "problembarn" jeg:)

Det mest sannsynlige her er jo så enkelt at det er en sikring som har gått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle sikringer er hele, og derfor forstår jeg ingen ting. Prøvde å koble på den gamle coilen igjen, og tror du ikke jævelskapet startet du a! Nå er jeg så forvirret som det går å bli! Men har fortsatt ikke blinklys, vindusviskere og spylere, eller clima!!!

Fiat Scudo 2.0 10mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så tråden din på VAG forumet. Og kom til å tenke på en ting.

Fattern hadde en Audi 80 for noen år siden, og på den var det tenningslåsen som skapte seg. Den stoppet i hytt å pine og diverse elektrisk sluttet å virke.

Har du skjekket din, i fattens var det løse deler, du hørte det når du ristet på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra,

Et spørsmål bare, er den fin å dra piruetter med?

hehe:eek:

Hvis du ville hatt norges råeste 200 turbo kunne du påkosta en helvetes audi femmer fra krb eller våre naboer i sverige.Gjerne med 700-800 hester.

Det ville vært rått det.

1984 Audi Coupe quattro.

1983 Bmw 520 med 325 motor.(snart død)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra,

Et spørsmål bare, er den fin å dra piruetter med?

hehe:eek:

Hvis du ville hatt norges råeste 200 turbo kunne du påkosta en helvetes audi femmer fra krb eller våre naboer i sverige.Gjerne med 700-800 hester.

Det ville vært rått det.

+driverk osv osv osv...det blir DYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYRT

Det går under det du har i signaturen din...Drømmer ;)

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider