Gå til innhold

Min 200 20v Turbo Quattro Avant

Ranger emnet

Dessection

Anbefalte innlegg

Men da gir du meg penger da "URQuattro"?

Først skal jeg ha nye bremser fremme (porsche, ufo ombygningskit) og ny Coil, det er 15000,- så vil jeg ha ny snurre, dyser, grenrør, IC og silikonslanger, 20000,- til. Så må det byttes slitedeler, nye foringer rund baut, nye dempere(justerbare) 15000,- til. Så er det noe som går i filler, som må byttes så er det plutselig 15000,- til, også skal man ha dekk og felger, og der forsvant jammen meg 15000,- enda en gang!!! ER IKKE SÅ JÆVELIG BILLIG MED BIL!!!

Fiat Scudo 2.0 10mod

VW Transporter T4 2.5TDI 01mod

VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider!

Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 153
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men da gir du meg penger da "URQuattro"?

Først skal jeg ha nye bremser fremme (porsche, ufo ombygningskit) og ny Coil, det er 15000,- så vil jeg ha ny snurre, dyser, grenrør, IC og silikonslanger, 20000,- til. Så må det byttes slitedeler, nye foringer rund baut, nye dempere(justerbare) 15000,- til. Så er det noe som går i filler, som må byttes så er det plutselig 15000,- til, også skal man ha dekk og felger, og der forsvant jammen meg 15000,- enda en gang!!! ER IKKE SÅ JÆVELIG BILLIG MED BIL!!!

HEHE. Joa.

Vi møtes sikker en gang, så da kan du få en skilling av meg vettu.doh

Men få på ei ny snurre så hjelper det fært vettu.

1984 Audi Coupe quattro.

1983 Bmw 520 med 325 motor.(snart død)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke "bare å få på ei ny snurre"... Jeg vil heller ha bremser enn krefter, så nå blir det først bremser, så snurre! Det har jeg bestemt.

Skal se om jeg har et bilde av bilen med panserforlengeren...

Og der fant jeg ja...

panserforlenger.jpg

Fiat Scudo 2.0 10mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke "bare å få på ei ny snurre"... Jeg vil heller ha bremser enn krefter, så nå blir det først bremser, så snurre! Det har jeg bestemt.

Skal se om jeg har et bilde av bilen med panserforlengeren...

Og der fant jeg ja...

panserforlenger.jpg

Er panserfolengeren din for kort?? Eller er det bare bildet som gjør det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er ikke for kort nei, bare bildet som gjør det slik! Men den kunne nok vært en smule lenger :P Og den skal få lakk etterhvert også, da ser det sikkert fort litt bedre ut.

Fiat Scudo 2.0 10mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har bilen fått nye bremseklosser. Det ble veldig bra :) Mye mere behagelige bremser, og ingenting som subber heller.

Nå er det bare å vente på noen lønninger å få bestilt et ufo ombygningskit med blandt annet 996 kalippere :) Da blir det bane bremser :D

Fiat Scudo 2.0 10mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, fikk kjøpt den av en kar i VW Audi Club'en. De produseres vistnok ikke lenger, så hvis du skal ha tak i en må du få tak i den brukt etter hva jeg har fått vite, og gjorde.

Fiat Scudo 2.0 10mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, vet ikke helt jeg da. Kan ikke akkurat kalle det stygt, men hen ting er sikkert da at det ikke kommer en slik list på min bil:)

Det var enda godt...Se på det nærbildet...den rekker jo ikke helt ut på sidene...ser ikke helt bra ut...da får bilen et sånt jallapreg igjen..

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat ja:) Bensinpumpa er den samme som står i RS2 tror jeg. Så den skal holde til mere effekt enn hva innmaten i motoren tåler:)

Det er samme delenr. på RS2 pumpa og 200 10v (MC/1B motorene). 200 20v (3B) pumpa har et annet delenr.

3B og ABY S2'a bruker også samme pumpe som 20v 200'en.

Hva forskjellen er, vet jeg ikke.

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...