Gå til innhold

Min 200 20v Turbo Quattro Avant

Ranger emnet

Dessection

Anbefalte innlegg

At radiatorvifta går når du trykker på klima'n er normalt. For når du ber den om å kjøre AUTO og kjæling feks så begynner vifta, fordi den også kjøler ned AC registeret :)

Forventer også besøk snart av den svarte jævel'n :D

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 153
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

At radiatorvifta går når du trykker på klima'n er normalt. For når du ber den om å kjøre AUTO og kjæling feks så begynner vifta, fordi den også kjøler ned AC registeret :)

Forventer også besøk snart av den svarte jævel'n :D

den starter no vell berre når du har tukla me klimanelgget,

slik ej he fårstått det, når du skifter kjølevaten på bilen starter også radiatorvifta, og det er sjølv om du ikkje har den på auto

1990 Audi 200 20v tq

1987Audi 90 quattro

1986 Ford sierra 2,0L VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er ihvertfal helt nydelig nå :D Lader skikkelig. Varme blåses inn i bilen :P Den går pent, lader 1.5bar osv. Eneste to feilene nå er at jeg ikke har temp måler inne i bilen, og ABS knappen i midtkonsollen skrur ikke lenger av abs'en :S?

Fiat Scudo 2.0 10mod

VW Transporter T4 2.5TDI 01mod

VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider!

Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Etter bygget har jeg slitt med en LITEN, ja, LITEN oljelekasje. Har gått ca 2 liter olje siden jeg ble ferdig. Men også MANGE KM... Fiklet fra hverandre å det så ut til å være toppdekselpakningen som lakk ved kamhjulet. Byttet toppdekselpakining og skrudd sammen igjen. Håper på det beste.

Knuste også ruta mi i forrigårds. (frontruta) ei forferdelig stjerne i synsfeltet. 18 striper utover hele førersiden av ruta.

Ny rute kommer til torsdag, sammen med ny soting av ALLE ruter i bilen. Inkludert da selvfølgelig bakruta. Blir kokain børsje nå Har bytt alle lyspærer, men har fortsatt ikke fjærnlys på venstre fremlykt. Skrur jeg på fjernlys så blir den bare svart.

Samme med høyre baklys/bremselys. Når jeg bremser blir lyset borte, og heller ingen bremselys. Dette ordner seg hvis jeg dunker litt på lykteglasset med hånda. Men er tilbake igjen med en gang jeg skrur av og på lyset.

Tåkelysene mine er det noe rart med. Fungerer hvis jeg har pære kun i venstre tåkelyset bak, men ikke hvis det er pære i begge. Noen som har forklaring på dette?

Hjelp? :P

Lakkerte også Audi Ringene i grillen sorte med Silkematt Sort istad. 7lag med lakk. Ble faktisk MEGET pent. Får bare se hvor lenge det holder nå Tenker jeg skal ha på klarlakk i morgen.

attachment.php?attachmentid=57999&stc=1&d=1173485570

attachment.php?attachmentid=58000&stc=1&d=1173485570

attachment.php?attachmentid=58001&stc=1&d=1173485599

Fiat Scudo 2.0 10mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter bygget har jeg slitt med en LITEN, ja, LITEN oljelekasje. Har gått ca 2 liter olje siden jeg ble ferdig. Men også MANGE KM... Fiklet fra hverandre å det så ut til å være toppdekselpakningen som lakk ved kamhjulet. Byttet toppdekselpakining og skrudd sammen igjen. Håper på det beste.

Knuste også ruta mi i forrigårds. (frontruta) ei forferdelig stjerne i synsfeltet. 18 striper utover hele førersiden av ruta.

Ny rute kommer til torsdag, sammen med ny soting av ALLE ruter i bilen. Inkludert da selvfølgelig bakruta. Blir kokain børsje nå Har bytt alle lyspærer, men har fortsatt ikke fjærnlys på venstre fremlykt. Skrur jeg på fjernlys så blir den bare svart.

Samme med høyre baklys/bremselys. Når jeg bremser blir lyset borte, og heller ingen bremselys. Dette ordner seg hvis jeg dunker litt på lykteglasset med hånda. Men er tilbake igjen med en gang jeg skrur av og på lyset.

Tåkelysene mine er det noe rart med. Fungerer hvis jeg har pære kun i venstre tåkelyset bak, men ikke hvis det er pære i begge. Noen som har forklaring på dette?

Hjelp? :P

Lakkerte også Audi Ringene i grillen sorte med Silkematt Sort istad. 7lag med lakk. Ble faktisk MEGET pent. Får bare se hvor lenge det holder nå Tenker jeg skal ha på klarlakk i morgen.

attachment.php?attachmentid=57999&stc=1&d=1173485570

attachment.php?attachmentid=58000&stc=1&d=1173485570

attachment.php?attachmentid=58001&stc=1&d=1173485599

ekje nåken ekspert på lys å sånt, men joringingsfeil kan det vær,. då oppføra lys sei veldi merkeli, prøv å sjå ette eir på jord punkt eller jordpunkt du har glemt å koble til

1990 Audi 200 20v tq

1987Audi 90 quattro

1986 Ford sierra 2,0L VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte på onsdag å ende opp med en knust frontrute. Torsdag blir bilen levert til Mysen bilglass som skal bytte frontrute, og sote ALLE ruter rundtom. Blir 35% sort film. Håper det blir pent. Har også bestilt meg Spax PSX justerbare dempere til bilen. Får disse innen 2 uker. Nå er det bare å lete etter noen fjærer jeg liker. Vil ha ca 60/40mm senk.

Fiat Scudo 2.0 10mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Bilen er nå svampvasket grundig utvendig. Har ikke polert opp crome listene og eksosen enda, men det skal gjøres. Sommerhjul er lagt om, og montert, været er nydelig, venstre fjærnlyd lyser (en sikring som ikke bare hadde røket, men smeltet) parklys mangler fortsatt. (skal bytte lysbryteren å se om det hjelper) Nytt instrument panel ligger å venter på meg, og demontering, slik at jeg kan bytte litt småting innvendig så alt funker. (sliter med litt lysproblemer i det som sitter i bilen.)

Anyways. Det blir meget bra :D

Trenger jeg si mere? Det er SOMMER!!! :boxing :sombrero:

Nyvasket, nylakkerte OOOO (audi ringer) og sommerhjul :D

01.JPG

02.JPG

03.JPG

HUFF å ufo er stygt. Men dekkene, Goodyear Eagle F1 i 225/45/17" er nydelige :D

04.JPG

05.JPG

06.JPG

07.JPG

08.JPG