Gå til innhold

Min 200 20v Turbo Quattro Avant

Ranger emnet

Dessection

Anbefalte innlegg

Bilen er nå svampvasket grundig utvendig. Har ikke polert opp crome listene og eksosen enda, men det skal gjøres. Sommerhjul er lagt om, og montert, været er nydelig, venstre fjærnlyd lyser (en sikring som ikke bare hadde røket, men smeltet) parklys mangler fortsatt. (skal bytte lysbryteren å se om det hjelper) Nytt instrument panel ligger å venter på meg, og demontering, slik at jeg kan bytte litt småting innvendig så alt funker. (sliter med litt lysproblemer i det som sitter i bilen.)

Anyways. Det blir meget bra :D

Trenger jeg si mere? Det er SOMMER!!! :boxing :sombrero:

Nyvasket, nylakkerte OOOO (audi ringer) og sommerhjul :D

01.JPG

02.JPG

Sotinga ble bra :D

03.JPG

HUFF å ufo er stygt. Men dekkene, Goodyear Eagle F1 i 225/45/17" er nydelige :D

04.JPG

05.JPG

06.JPG

07.JPG

08.JPG

09.JPG

10.JPG

Fiat Scudo 2.0 10mod

VW Transporter T4 2.5TDI 01mod

VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider!

Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 153
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

Takktakk. Dempere på vei. Gleder meg nå.

Så fant jeg ut hvorfor dynamoen min rista så fælt :P Bolten som holder den til blokka var nesten helt skrudd ut (av seg selv) så festet den, og byttet bensinslange i motorrommet (ved filteret) da det var morkent. Og ordnet litt småting :D

Fiat Scudo 2.0 10mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått pris på nye felger. Så får vi se om jeg bestiller de. :)

Rial Nagaro 9x19" med Polert Kant - Tenker på 235/35/19" dekk.

nogaro.jpg

Vil ikke oppgi prisen her :P Men må finne ut av dekk og slik jeg eventuelt skal bruke sammen med de.

Har også fått byttet ut knappene til vindusheisene så jeg har lys i alle :) Men fortsatt en EL feil til knappen i passasjer døren, da den ikke funker :(

Fått byttet Instrumentpanel også (OG JA, jeg flyttet over gamle speedo mitt :P) Samt fikk byttet nesten alle pærene i det, så nå funker alt gull, annet enn at det virker som om bensinmåleren er litt feil. :hvaskjera Den er halvveis ned på rød uten at den piper eller lyser bensin"lampen" Gamle lyste rett før måleren traff det røde feltet. (det er justeringsmulighet inni instrumentpanelet, så skal sjekke der.

Fiat Scudo 2.0 10mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og selvfølgelig. Hadde det ikke vært for Kjære Mikkel Pus, så hadde jeg ikke fått tak i deler :P

Men jeg lurer på om jeg må finnet ut hvordan man kalibrerer bensinmåleren. Fordi Bensin"lampen" lyser ikke før måleren er på den Lille, ALLER SISTE røde streken :P Og i forhold til hvor langt jeg har kjørt er det riktig mtp mengde bensin jeg fylte i går. Så måleren viser feil, selv om "dataen" vet det er rett. :)

Fiat Scudo 2.0 10mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og selvfølgelig. Hadde det ikke vært for Kjære Mikkel Pus, så hadde jeg ikke fått tak i deler :P

Men jeg lurer på om jeg må finnet ut hvordan man kalibrerer bensinmåleren. Fordi Bensin"lampen" lyser ikke før måleren er på den Lille, ALLER SISTE røde streken :P Og i forhold til hvor langt jeg har kjørt er det riktig mtp mengde bensin jeg fylte i går. Så måleren viser feil, selv om "dataen" vet det er rett. :)

Enkelt å justere det der:)

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er så enkelt. Hvorfor ikke bare fortelle meg hvordan? :P

Nei, det holder ikke å kun justere med de tannhjulene, må gjøres noe elektrisk også her. Skal prøve å justere med den elektroniske "tingen" i enden av hullet der tannhjulene sitter i morgen. Mulig det funker :)

Fiat Scudo 2.0 10mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er så enkelt. Hvorfor ikke bare fortelle meg hvordan? :P

Nei, det holder ikke å kun justere med de tannhjulene, må gjøres noe elektrisk også her. Skal prøve å justere med den elektroniske "tingen" i enden av hullet der tannhjulene sitter i morgen. Mulig det funker :)

Drit i de tannhjula, du må bare vri og vri :)

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vente en stund du også da mikkel. CA en liten evighet. De må håndlages :P

bli hart ditta, lytt ta å sette på justerbare dempara frame me , men tenkte ej sko ha s6 bein fyrst

Gidder jeg ikke. Eller burde vel egentlig, for da kunne jeg hatt Coilovers fremme, men får heller la det være slik som nå, også får jeg eventuelt sende orginale inn til Tyskland å få de til å lage for meg hvis jeg skulle trenge noen gang, også kjøper jeg meg slik bremsekit til org fjørbein. :)

Fiat Scudo 2.0 10mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vente en stund du også da mikkel. CA en liten evighet. De må håndlages :P

Gidder jeg ikke. Eller burde vel egentlig, for da kunne jeg hatt Coilovers fremme, men får heller la det være slik som nå, også får jeg eventuelt sende orginale inn til Tyskland å få de til å lage for meg hvis jeg skulle trenge noen gang, også kjøper jeg meg slik bremsekit til org fjørbein. :)

sjå på mikkel sin tråd , der er bilde av et sånn kit, hørte på pris med produsenten, men ej fann ut at det va svin dyrt, billigare å kjøpe org s6 bein frå møller

1990 Audi 200 20v tq

1987Audi 90 quattro

1986 Ford sierra 2,0L VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider