Mr.TransAm Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Hva er det for noe? Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMPFILER Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 forklar litt mer hva det du nevnte er? prøver å lære noe her;) Siter - Vw bora 1.9tdi 4motion X 1991 Audi S4 2.2t X 2000 Passat X 1993 Audi S4 X 1995 Audi 80 2.8e Quattro X 1985 Audi Coupe Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Det er litt vanskelig å forklare, men på motoren sitter en hydraulikkpumpe som leverer 250-400 bar hydraulikktrykk til forskjellige ting, bl.a tipp og styring. Rattet er montert til en spesiell hydraulisk ventil, en orbitrol-ventil, denne regulerer hvor mye hydraulikkolje som skal slippe gjennom, og i hvilken retning. På framakselen er det montert en hydraulisk sylinder som svinger hjulen ved hjelp av hydraulikkolje fra pumpa via orbitrol-ventilen. Dette systemet leveres originalt på landbruksmaskiner, anleggsmaskiner, skogsmaskiner, gaffeltrucker, ol. pga sin overlegne styrekraft, men er ubrukelig etter vei, fordi den ikke selvoppretter. I forbindelse med offroad-kjøring blir dette også brukt på biler. Link til litt bilder og noe forklaring: http://www.akfabshop.com/alaskaoffroad/hydro_steering.htm Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard///M Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Tviler på at det er noen slike i norge som er i nærheten av denne størrelsen her ihvertfall ;) Puslete norge vettu. Men stor var den ihvertfall! Å joda,går nok forholdsvis store i norge også. ikke mange av de men. Skal se om jeg finner igjen et bilde av en oppi øyer ved lillehammer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard///M Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 hmm.. kommi opp skilt på stigen opp i hytta på den ser jeg.. var ikke det når jeg var og så på den rett etter at den var satt i sammen igjen på øyer.. Hadde bra oversikt fra hytta husker jeg.. Var det ikke en sånn en i nord norge som kjørte over en skoda pick-up?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg