Volvo 740 racing Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Man bruker vann for å senke tyngdepunktet. Disse finnes fra ca 30 tonn og oppover til 250-350 tonn + last vann fryser til is om vinteren. det er ikke bra for felgen heller (rust) Derimot frostvæske fylles i hjulene for at den skal bli med stabil under kjøring på anleggsvei ol. i norge er de små. rundt 4 meter, i USA er de mye mye mye større, den på videoen er en amerikansk med elektromotorer i hvert hjul. Siter Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P kjører nissan primera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 De gigantene der har heller ikke bremser.. man bremser bare på motorene.. Så de på Discovery :D men så er vel ikke toppfarta all verden heller da.. 40 - 50 - 60 ?? Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aurstad Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 60 km/t er meeer enn nok når du sleper rundt på 300 TONN. På grusvei.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Tviler på at det er noen slike i norge som er i nærheten av denne størrelsen her ihvertfall ;) Puslete norge vettu. Men stor var den ihvertfall! Siter [ Volvo 242 -82 ] [ Fiat Uno Turbo -86 ] [ Ford Sierra Cosworth -91 ] [ Volvo 240 -83 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Tviler på at det er noen slike i norge som er i nærheten av denne størrelsen her ihvertfall ;) Puslete norge vettu. Men stor var den ihvertfall! Storforsheia litt utenfor Mo i Rana har noen svæææære sånne (gjorde det iallefall) correct me if i'm wromg Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 740 racing Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Det går ikke en eneste av den størrelsen i europa. de er bare i Usa. Den heter forresten Caterpillar 797. http://www.carchaos.com/miscellaneous/mine_trucks/caterpillar_797/ Siter Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P kjører nissan primera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SupraJr Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 De har værtfall motorer på 69 liter de der da.. Det er sykt! Siter Stian - 93 Toyota Supra TwinTurbo www.twinsturbo.com www.gt300.no www.tevodekk.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Det går ikke en eneste av den størrelsen i europa. de er bare i Usa. Den heter forresten Caterpillar 797. http://www.carchaos.com/miscellaneous/mine_trucks/caterpillar_797/ ååå satan, var de såå store:D shit Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 hmm, ikke det en mekanikker fra finnmark, som hadde jobba mange år med de dumperne da men.. Nei, jeg er ikke mekaniker fra finnmark og jeg har aldri jobba med slike, men jeg er anleggsmaskinfører og har hatt en lærer som har helt dilla på slike maskiner. vann fryser til is om vinteren. det er ikke bra for felgen heller (rust)Derimot frostvæske fylles i hjulene for at den skal bli med stabil under kjøring på anleggsvei ol. i norge er de små. rundt 4 meter, i USA er de mye mye mye større, den på videoen er en amerikansk med elektromotorer i hvert hjul. Jeg er fullstendig klar over at det ikke brukes vann i dekkene, det brukes heller ikke frostvæske, men en klor-calium-løsning - dette er salt, samme type salt som brukes til å salte veier med. Dekkene fylles som jeg sa med væske for å senke tyngdepunktet. Dette gjør som du sa at den blir mer stabil. Enden på visa er at vi alle hadde delvis rett... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Det går ikke en eneste av den størrelsen i europa. de er bare i Usa. Den heter forresten Caterpillar 797. http://www.carchaos.com/miscellaneous/mine_trucks/caterpillar_797/ Det er en 797 i Malaga, Spania - på Cat sitt "øvingsfelt". Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bestigo Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 hehe.. hadde ikke mye å stille opp med der nei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMPFILER Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 tenk dere servoen som skal vri di fremhjulene... Siter - Vw bora 1.9tdi 4motion X 1991 Audi S4 2.2t X 2000 Passat X 1993 Audi S4 X 1995 Audi 80 2.8e Quattro X 1985 Audi Coupe Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiNGo Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 håhå.. dette kunne jeg tenkt meg å jobbe med :D Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 tenk dere servoen som skal vri di fremhjulene... Store kjøretøy bruker ikke servo, men orbitrol. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMPFILER Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Store kjøretøy bruker ikke servo, men orbitrol. Forklar litt mer?;) Siter - Vw bora 1.9tdi 4motion X 1991 Audi S4 2.2t X 2000 Passat X 1993 Audi S4 X 1995 Audi 80 2.8e Quattro X 1985 Audi Coupe Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg