Gå til innhold

3 målere i askebegeret!? +Fraktpris?

Ranger emnet

fred_stian

Anbefalte innlegg

Er det hele konsollen, eller bare plata?

Kan tenkte meg at den festes med noen klips av noe slag, som resten av golfen er satt sammen med :D

Jeg tror det er kun plata, de selger også voTex konsollen der, men den er dyrere så da tenkte jeg det var like greit med bare ei sånn plate f.eks.

Siden det virket som om det var litt knot med voTex konsollen også, siden det står på siden deres at:

"Manufactured from textured black ABS plastic, the new console fits as per the Votex item, which will require modifications to the original GTi console, but comes complete with two blanking plates for the stereo holes ."

innebærer klipp og lim som bare fader :) hehe

da er det bedre med en VOTEX konsoll (ikke vortex )

Er det jeg er redd for, at det blir klipp og lim og knot som bare fy... :) Sendte de en mail om det jeg og lurte på hvordan monteringen foregår...

Er det noen som vet om noen som selger Votex konsollen?

Og nei Housey, jeg vil ikke høre at du fikk 2 stk billige, og at du ikke selger!

Jepp... Disse selger... Se linken i første posten, Votex Style Console Mk2 Golf heter den.

Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en gang i tida den "Votex-konsollen" og ei sånn plate, monteringa og modifiseringa er kurrant, men passformen på askebegeret ekkje 100% og finishen på plastikken er ikkje i nærheten av det originale..

Hadde store planer om å flytte cdspilleren ned og ha noen målere oppe, men endte opp med å bare montere konsollen uten noe i. Det er den gropa oppi som er mest interessant for meg for mobil, penger osv. Gir bilen et mer kompakt preg enn den den andre midtkonsollen.

Du kan glatt få den plata av meg om du ønsker for en 50lapp og fraktomkostninger. Det er hverfall billigare enn å kjøpe den av awsomegtistore som garanterer deg at de skal ordne sånn at varene ikkje blir fortolla, mens de i realiteten blir: ingen morsom overraskelse.. :)

Volkswagen - Da weißt man, was man hat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en gang i tida den "Votex-konsollen" og ei sånn plate, monteringa og modifiseringa er kurrant, men passformen på askebegeret ekkje 100% og finishen på plastikken er ikkje i nærheten av det originale..

Hadde store planer om å flytte cdspilleren ned og ha noen målere oppe, men endte opp med å bare montere konsollen uten noe i. Det er den gropa oppi som er mest interessant for meg for mobil, penger osv. Gir bilen et mer kompakt preg enn den den andre midtkonsollen.

Du kan glatt få den plata av meg om du ønsker for en 50lapp og fraktomkostninger. Det er hverfall billigare enn å kjøpe den av awsomegtistore som garanterer deg at de skal ordne sånn at varene ikkje blir fortolla, mens de i realiteten blir: ingen morsom overraskelse.. :)

Hmm.. var det jeg regnet med, at det enten var dårlig tilpasning eller at plasten var helt annerledes.. Men kunne du tatt et bilde av den plata så jeg kan se hvor ulikt det er...? :)

Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikkje tilgang på kamera, men du klarer helt fint å se for deg et rektangulært stykke plast i DIN-størrelse med 3 sirkulære hull i :) Er vel en 5mm tjukk.. Den må nok filast smått for å passe så godt inni som på bildet, men kan fort bli like artig å lage sin helt egen..

Volkswagen - Da weißt man, was man hat

Lenke til kommentar
Del på andre sider