Gå til innhold

Opel Omegaen min =)

Ranger emnet

Snoop_G

Anbefalte innlegg

Må vel legge ut noen bilder og info om bilen vel.

Er en 1995 modell, gått ca 250000, og er som vanlig litt rust under den ene hjulbuen, ikke noe alvorlig da :P Bilen tikker og går, men fjusker litt når den blir varm, må vel ta en titt om alt er tett i toppen eller noe sånt. og få fikset forstillingen da dekkene mine begynner å veldig slitt på innsiden :(

Planer fremover er å få den lakkert ( tenkte svart perlemor ) og få på noen fine 18" med fet kant bak :) men alt tar tid og det er ikke mye jeg har heller, da jeg jobber og ska snart på kurs.. Men den er bare deilig og kjøre :)

Litt Bilder

P1010038.jpg

P1010037.jpg

Opel Omega 3.0 MV6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

Nja, bilder lyger da.. Heheh, men bilen ska inn til lakkering på høsten engang. Da blir den så svart så det går ann å ha, hehe.. Blir vel samme svartfargen som sitter på Audi TT og med 5-6 lag klarlakk skal holde.. Så har eg bestilt senkesett, 40 mm og felger er jeg ikke helt sikker på ennå, 19 eller 18... Bare komme med tips asså!!

Opel Omega MV6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kommer eg til å bestille coilovers i august etter kommer hjem fra ferien og så blir det nye lykter og noe fete felger, Lurer på om eg ska gå for 18 eller 19. Noen forslag?

18 er vel det som bli mest "brukende".. 19" kommer til å bli en bumpy ride.. og 18" er da stort nok i massevis.. ;) skal du ha større kan du jo gå for 20" med spinners.. ;)

Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn

OPC Driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Da krasjet selvfølgelig eg og, flott eller ka. en fyr som stoppet rett rundt en sving i mørket og der kom eg tutlende i ca 25kmt i speilglatt føre og rett i tilhengerfestet hans. grunnen til at han stoppet var fordi han så et stoppskilt på andre siden av veien i den andre kjørefilen og trodde han ikke kunne kjøre der. Dust asså. Pleier ikke stoppskilt å være på høyre siden av førereren og ikke venstre?

Opel Omega 3.0 MV6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da krasjet selvfølgelig eg og, flott eller ka. en fyr som stoppet rett rundt en sving i mørket og der kom eg tutlende i ca 25kmt i speilglatt føre og rett i tilhengerfestet hans. grunnen til at han stoppet var fordi han så et stoppskilt på andre siden av veien i den andre kjørefilen og trodde han ikke kunne kjøre der. Dust asså. Pleier ikke stoppskilt å være på høyre siden av førereren og ikke venstre?

speilglatt føre?!? 23.juni?!? :hvaskjera

er bergen i en istid eller.no????

Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn

OPC Driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ska ta å fikse noen bilder av fronten, vet ikke helt om det er min feil. Det er jo pisseglatt i rundkjøringene i bergen når det regner. Og mørkt i tillegg, men han kjørte jo inn på en motorvei og stoppet helt opp pga stoppskiltet, irriterende med sånne folk asså.. Jeg ska prøve å vinne denne saken asså, og har ikke akkurat penger nå til å fikse det. Ska reise snart og.. Surt!!

Opel Omega 3.0 MV6

Lenke til kommentar
Del på andre sider