Omega_V6 Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 nå har eg lagt merke til når eg kjører den så har girkassen fått seg en smell og, den vrir seg fram og tilbake :( Auda... det der så ikke godt ut i det heletatt.. hvor mye må du ut med for delebilen då? hvilke stand e den i? Siter Har: -05 Rexton RX270 XDi ToplineHatt:-95 Blazer 4.3 V6 4x4, -10 Berlingo 1.6 HDi, -99 Omega B2 2.0 DTi, -95 Opel Omega CD 2.5 V6, -93 Ford Sierra 2.0 clx, -91 Opel Omega A 2.0i, -87 Opel Kadett E 1.6, -84 VW Golf 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 :( Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoop_G Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 delebilen gir eg 5000svenske for, så det blir billig, mulig eg kanskje bare kjøper en v6 når eg førstg er i gang og bygger om. har verksted å stå på så det er ikke noe problem. men må vente å høre gjenstridige sier for noe... Siter Opel Omega 3.0 MV6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FastOmega Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 om jeg skjønner deg rett, at dere ikke hadde noe med stoppskiltet å gjøre, så kan det hende at han får skylda pga uforsvarlig kjøring.. men du kjørte i ræva hans, så det er nok mest sannsynlig at du får skylda! Du har ansvaret for å ta det pent i uoversiktlig sving, og da enda penere når det er glatt.. Men kryss fingrene for at han kjørte "uforsvarlig".. Var skiltet på deres side av veien, så har du all skyld.. Siter Mvh FastOmega ____________________ Opel Omega A 3.0i 24v Opel Omega A 2.0i Opel Omega A 2.6i -92 Fiat 124 sport coupè -67 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoop_G Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 men skiltet var ikke på deres side, det er på motsatt side av veien og har ingenting med den filen vi var i.. men har skrevet en ganske god forklaring nå håper eg, ska ta å legge den ut her så får dere si hva dere syns.. Siter Opel Omega 3.0 MV6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoop_G Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Det var omkjøring i området, og jeg var tvunget til å kjøre om alvøen. Bil B kjørte under fartsgrensen store deler av omkjørings strekningen, uten grunn! Da jeg kom til rundkjøringen ved storavatnet terminal, blinket bil B seg til høyre og opp mot Bergen/Loddefjord. Siden jeg skulle samme vei gjorde jeg akkurat det samme, men da jeg rundet svingen bremste bil B Brått og helt opp i akselerasjonsfeltet! Bil B sto stille i det jeg traff den! Forholdene tilsa ikke noen grunn for bil B til å stoppe, og slik jeg har forstått det er det også ulovlig å stoppe i både et akselerasjonsfelt og på motorvei! Fører av bil B påsto han var usikker på om det var lov til å kjøre inn der. Fører av bil B påsto han så et innkjøring forbudtskilt og trodde han var i ferd med å kjøre inn der det ikke var lov. På grunn av hans feilvurdering og plutselig stopp, klarte jeg ikke å stoppe før jeg traff han. Jeg holdt god avstand før han plutselig bremste brått opp, og på grunn av vått føre klarte jeg ikke å stoppe. Siter Opel Omega 3.0 MV6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-Cell Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Det var omkjøring i området, og jeg var tvunget til å kjøre om alvøen.Bil B kjørte under fartsgrensen store deler av omkjørings strekningen, uten grunn! Da jeg kom til rundkjøringen ved storavatnet terminal, blinket bil B seg til høyre og opp mot Bergen/Loddefjord. Siden jeg skulle samme vei gjorde jeg akkurat det samme, men da jeg rundet svingen bremste bil B Brått og helt opp i akselerasjonsfeltet! Bil B sto stille i det jeg traff den! Forholdene tilsa ikke noen grunn for bil B til å stoppe, og slik jeg har forstått det er det også ulovlig å stoppe i både et akselerasjonsfelt og på motorvei! Fører av bil B påsto han var usikker på om det var lov til å kjøre inn der. Fører av bil B påsto han så et innkjøring forbudtskilt og trodde han var i ferd med å kjøre inn der det ikke var lov. På grunn av hans feilvurdering og plutselig stopp, klarte jeg ikke å stoppe før jeg traff han. Jeg holdt god avstand før han plutselig bremste brått opp, og på grunn av vått føre klarte jeg ikke å stoppe. er du heldig får du vel litt medhold i saken.. men det avhenger også veeldig på hva førern i bil B skriver på sin.. antageligvis skriver vel han noe som berger han fra å punge ut penger. ;Pm'm Siter Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn OPC Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-Cell Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 og foresten.. du kan jo bare komme å kjøpe min omega.. ;) bedre å mer fornuftig enn 2,5v6'n.. :P og går faktisk bedre 60-140 enn v6.. ;P Siter Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn OPC Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoop_G Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 hehe, fikk tak i en annen omega nå. En MV6, så det blir vel saker tenker eg. Jeg så forklaringen han skrev på stedet, Han skrev tre linjer og det var det.. Tragisk.. Men han var jo helt borte vekk og da-... Siter Opel Omega 3.0 MV6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlaLarsen Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Jeg kan nesten garantere deg at du ikke får medhold. Er det en påkjørsel bakfra gidder ikke saksbehandler å kikke på mer en 2 min, det blir din skyld uansett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExvaliBuR Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 nice, hvor fikk du taki MV6'en fra? :D Siter "This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoop_G Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 hehe, det hjelper å ha litt kontakter vettu.. så da ser det bra ut fremover håper eg :D Siter Opel Omega 3.0 MV6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExvaliBuR Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Hehe, gratulerer med MV6, men utrolig kjedelig det som skjedde med 1. bilen! Håper du får fikset den fort! =) Siter "This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoop_G Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 jepp ,kommer til å ta litt tid å flytte over alle delene fra MV6 til min. Men den blir til slutt en MV6 da:D Siter Opel Omega 3.0 MV6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zILENz0 Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 Uff synd det der :/ Siter Opel <3 Nordmenn er i ferd med å gjøre bilen til et slags familiemedlem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg