Gå til innhold

Opel Omegaen min =)

Ranger emnet


Snoop_G

Anbefalte innlegg

 

nå har eg lagt merke til når eg kjører den så har girkassen fått seg en smell og, den vrir seg fram og tilbake :(

 

Auda... det der så ikke godt ut i det heletatt.. hvor mye må du ut med for delebilen då? hvilke stand e den i?

Har: -05 Rexton RX270 XDi Topline
Hatt:-95 Blazer 4.3 V6 4x4, -10 Berlingo 1.6 HDi, -99 Omega B2 2.0 DTi, -95 Opel Omega CD 2.5 V6, -93 Ford Sierra 2.0 clx, -91 Opel Omega A 2.0i, -87 Opel Kadett E 1.6, -84 VW Golf 1.8 CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

om jeg skjønner deg rett, at dere ikke hadde noe med stoppskiltet å gjøre, så kan det hende at han får skylda pga uforsvarlig kjøring.. men du kjørte i ræva hans, så det er nok mest sannsynlig at du får skylda! Du har ansvaret for å ta det pent i uoversiktlig sving, og da enda penere når det er glatt.. Men kryss fingrene for at han kjørte "uforsvarlig"..

 

Var skiltet på deres side av veien, så har du all skyld..

Mvh FastOmega

____________________

Opel Omega A 3.0i 24v

Opel Omega A 2.0i

Opel Omega A 2.6i -92 Fiat 124 sport coupè -67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var omkjøring i området, og jeg var tvunget til å kjøre om alvøen.

Bil B kjørte under fartsgrensen store deler av omkjørings strekningen, uten grunn!

Da jeg kom til rundkjøringen ved storavatnet terminal, blinket bil B seg til høyre og opp mot Bergen/Loddefjord.

Siden jeg skulle samme vei gjorde jeg akkurat det samme, men da jeg rundet svingen bremste bil B

Brått og helt opp i akselerasjonsfeltet! Bil B sto stille i det jeg traff den! Forholdene tilsa ikke noen grunn for bil B til å stoppe, og slik jeg har forstått det er det også ulovlig å stoppe i både et akselerasjonsfelt og på motorvei! Fører av bil B påsto han var usikker på om det var lov til å kjøre inn der. Fører av bil B påsto han så et innkjøring forbudtskilt og trodde han var i ferd med å kjøre inn der det ikke var lov. På grunn av hans feilvurdering og plutselig stopp, klarte jeg ikke å stoppe før jeg traff han. Jeg holdt god avstand før han plutselig bremste brått opp, og på grunn av vått føre klarte jeg ikke å stoppe.

Opel Omega 3.0 MV6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var omkjøring i området, og jeg var tvunget til å kjøre om alvøen.

Bil B kjørte under fartsgrensen store deler av omkjørings strekningen, uten grunn!

Da jeg kom til rundkjøringen ved storavatnet terminal, blinket bil B seg til høyre og opp mot Bergen/Loddefjord.

Siden jeg skulle samme vei gjorde jeg akkurat det samme, men da jeg rundet svingen bremste bil B

Brått og helt opp i akselerasjonsfeltet! Bil B sto stille i det jeg traff den! Forholdene tilsa ikke noen grunn for bil B til å stoppe, og slik jeg har forstått det er det også ulovlig å stoppe i både et akselerasjonsfelt og på motorvei! Fører av bil B påsto han var usikker på om det var lov til å kjøre inn der. Fører av bil B påsto han så et innkjøring forbudtskilt og trodde han var i ferd med å kjøre inn der det ikke var lov. På grunn av hans feilvurdering og plutselig stopp, klarte jeg ikke å stoppe før jeg traff han. Jeg holdt god avstand før han plutselig bremste brått opp, og på grunn av vått føre klarte jeg ikke å stoppe.

 

 

er du heldig får du vel litt medhold i saken.. men det avhenger også veeldig på hva førern i bil B skriver på sin.. antageligvis skriver vel han noe som berger han fra å punge ut penger. ;Pm'm

Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn

 

OPC Driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår