Bananskrot Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Regner ikke med at jeg får noe særlig svar på Nissan-forumet da det er såpass få poster der, så jeg bare kopierer innlegget jeg la inn der hit. Hei, jeg har et problem med bensinmåleren. Før kunne den gå opp dagen etter at jeg hadde fyllt bensin, men nå ser den ikke ut til å rikke seg, selv om jeg fyller. Hva kan det være for noe? Gåen sikring? Uansett om jeg vet at jeg ikke har full tank, vil den nemlig ikke fylle bensin heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompe Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 sånn min litt også. Viser full tankt uansett. Men plutselig glimter den til å viser det den skal. Ble sånn plutselig. Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Har litt annet problem jeg da, nåla mi kan man se gå nedover til tider :driving Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananskrot Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Har litt annet problem jeg da, nåla mi kan man se gå nedover til tider :driving Det gjør den, men nåla går ikke opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg