Yngvejos Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Jeg skal sansynligvis ta en kikk på en BMW 325i 87 modell til helgen. Den har gått ca 280000km. Hva bør jeg se etter og spør om på denne bilen? Jeg spurte selger om den tikket og han svarte "Motor går jevnt og godt. Noe tikking -vet ikke hva som er normalt.". Har hørt at tikkingen kan komme fra dysene på e30, hvordan kan jeg finne ut om den kommer fra dysene eller ventilene? Hvis jeg kjøper denne bilen, vil jeg ha faceliftfangere. Passer dem rett på bilen, eller må de modifiseres? Hvor ofte bør man skifte olje på disse bilene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omglol2k Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 min tikker, og det er bare å justere ventilene har jeg hørt. men du bør vel skjekke foringer, fuktighet under matta i på førersida... og en del ting jeg ikke kommer på. Rieger sin infinity I fanger passer rett på tror jeg. På en bil som har gått så mye ville jeg ha skiftet olje hver 8000 km Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg