steinerik Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Ønsker å kjøpe en Clarion DXZ-958RMC i bra stand. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Da bør du sjekke QXL. Det ligger faktisk en der nå til en billig penge... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Finner ingen på QXL jeg.. Hvor mye vil du gi da ? Kjenner jeg er litt hypp på den pioneer saken som er til salgs på forumet nå hehe.. Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Sorry, var jeg som leste litt feil på hans ønske der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg