Gå til innhold

Registerreim 323F 92 mod.

Ranger emnet

olve

Anbefalte innlegg

Hei!

Eg har no bestemt meg for å kjøpe en mazda 323F -92 mod.

Avtalen var eigentleg at han skulle bytte registerreima før eg kjøpte bilen, men no sa han at viss han skulle ordne det, måtte eg vente nokre veker, men at eg kunne få den denne veka.

Avtalen var då at han slo av 1500 på prisen og eg får med ny reg. reim.

Men spørsmålet mitt er: Er det vanskeleg å bytte reima på desse bilane?

Bør eg bytte noko anna mens eg er nedi der?

Fatteren sa at eg ikkje burde få dette bytta på noko annan stad enn på bilverkstad fordi det er ekstremt presisjonsarbeid.

Eg har fleire kompisar som har mekka bil i årevis, er det utrygt å legge det i deira hender?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de har vel frigang på toppene anyway da... mener mazdaen har det.

uansett, lag deg et verktøy som holder kamdrevene i ro.

eller enda bedre... om du vil være helt sikker.

bruk en kniv, sliss den gamle reima i to, krever litt arbeid, da noen må veive motoren med en pipe/kraftarm. når denne er slisset i to, sniker du innpå den nye reima på området halve den gamle dekket. når denne er presset så langt innpå som mulig, kapper du den andre halvparten, og presser innpå resten.

done deal :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok!

Takk for svar!

Wired: Kor lang tid vil du tru det tar å gjennomføre denne operasjonen?:p

Er det trygt å gjer det saman med ein "mekkekyndig" kompis?

Og kva meiner du med frigang på toppene?

frigang på toppen = om regreima ryker, så knuser ikke stempelet oppi ventilene.

arbeid? neeh, en time? roughly?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bruk en kniv, sliss den gamle reima i to, krever litt arbeid, da noen må veive motoren med en pipe/kraftarm. når denne er slisset i to, sniker du innpå den nye reima på området halve den gamle dekket. når denne er presset så langt innpå som mulig, kapper du den andre halvparten, og presser innpå resten.

done deal :)

Idiotsikkert... Egentlig jævlig smart påfunn..

2004 Skoda Octavia 4x4 TDi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

du får ferdig regreimskitt til disse bilene, mede løpehjul og det hele.

koster vel rundt 1000lappen.

videre, en kjapp sjekk med mazda for sikkerhetsskyld, og de sier at det er frigang på toppen.

om regreima ryker, så må du stille kamdrevene rett mot veiva, og da ere litt mere arbeid med en gang.

for å si det sånn, bytt regreim før det skjer du, så er du sikker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider