Gå til innhold

Gul Mazda RX-7

Ranger emnet

Tsbusa

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

to kremeksempler.. et på hvordan det IKKE skal gjøres og et på hvordan det SKAL gjøres.. regner med at jeg slipper å forklare hvilken som er hvilken :P

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den grælle rx7'en er ikke så gale. Har sett den uten spoileren, og med felger med riktig innpress og fasong så tror jeg denne blir riktig så grom!

Det er jo forsåvidt en driftebil så den er rimelig potent. Skikkelig understell og ganske så nybygd motor. 380hk sa forrige eier.

Men som sagt så ser den ikke bra ut slik den står nå! Trenger bare et par enkle forandringer..!

Biler:

-Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde028.jpg

Fant et bilde jeg har tatt av den også...

Den er pen på lang avstand, men når man kommer nærmere ser man mange feil som f.eks. at breddingen ikke er sparklet over og en del kosmetiske småfeil... Snakket med en som kjenner han som har importert den og han mente at de felgene (som ligger 10 cm innenfor hjulbuene) ikke var de kjøper ble opplyst om at sto på bilen... Egentlig lå felgene helt ute ved hjulbuen og så derfor mye bedre ut...

Tommy

1991 Mazda 323 GTX 4*4 Turbo

Prosjekt tråd : http://mazda-ogn.org/forum/viewtopic.php?t=574

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg har forstått det skulle "de brede" felgene stå på bilen da nye eier overtok den, men ble visstnok lurt og de felgene som bilen er skodd med på bildet var de som fulgte med... Kan forøvrig også nevnes at bilen ble importert og at ny eier da ikke hadde så stor mulighet til å få refundert kjøpet...

Men dette kan bare være rykter... Kjipt uansett da for de ser ikke særlig bra ut...

Tommy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser helt jalla ut er vel litt overdrevent... Vil tørre å påstå at de aller fleste av oss ikke hadde lagt oss på magen og blånektet å kjøre denne...

Men når man ser hvordan bilen KUNNE sett ut så ser den jalla ut... Der er jeg enig med deg... Hadde liksom ikke kostet så veldig mye mer å fått gjort alt skikkelig...

Tommy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser helt jalla ut er vel litt overdrevent... Vil tørre å påstå at de aller fleste av oss ikke hadde lagt oss på magen og blånektet å kjøre denne...

Men når man ser hvordan bilen KUNNE sett ut så ser den jalla ut... Der er jeg enig med deg... Hadde liksom ikke kostet så veldig mye mer å fått gjort alt skikkelig...

Tommy

kan med hånda på hjertet si at denna bilen ville jeg ikke blitt sett i rundt omkring i byen eller på "stripa" til det så er den for jalla.. ser ut som et desperat forsøk på F'n F.. hadde den vært orginal hadde jeg glatt kjørt den.. men ikke slik den ser ut på de bilda..

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider