M3ess/nos Skrevet Juni 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2003 Noen som har bytta clutch på en 300zx før?Mye arbeid har jeg hørt.Noen som kan få gjort dette billig? Siter 1994 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erbe Skrevet Juni 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2003 Tror det er en grei jobb, jeg skal snart gjøre det på min... Spons meg med en clutch så skal jeg skifte din i samme slengen ;) Siter http://300zx.kwn.no/300ZX.mpg (Høyreklikk, lagre som) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Juni 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2003 Originally posted by M3ess/nos Noen som har bytta clutch på en 300zx før?Mye arbeid har jeg hørt.Noen som kan få gjort dette billig? Er vel ikkeno mer arbeid enn andre biler.. eller jo, du må vel av med eksosen... Har ACT 2 plater clutch på min :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3ess/nos Skrevet Juni 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2003 prata med nissan,to dagers arbeid,må ut med hele motoren. Pris mellom 15-20000kr. Siter 1994 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Juni 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2003 Det er bare bullshit du må ikke ut med motoren i det heletatt!!! Hvilken nissanforhandler er det du pratet med da?? Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3ess/nos Skrevet Juni 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2003 Jeg pratet med nissan i kongsberg.Og ruud motorservice på darbu mente oxo at man måtte ut med motoren! Siter 1994 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Juni 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2003 Jeg jobber på nissan (har aldri skiftet clutch på 300, men andre på jobben har gjort det) og vi har aldri tatt ut motoren det eneste du trenger og gjøre er og ta ned hele eksosanlegget og rett ut med girkassa som på en helt vanlig bakjustrekker!!!!!!! Så det så!!;) Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Juni 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2003 Originally posted by NissanPrimera Jeg jobber på nissan (har aldri skiftet clutch på 300, men andre på jobben har gjort det) og vi har aldri tatt ut motoren det eneste du trenger og gjøre er og ta ned hele eksosanlegget og rett ut med girkassa som på en helt vanlig bakjustrekker!!!!!!! Så det så!!;) Bekreftes ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3ess/nos Skrevet Juni 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2003 oki,takk for info.Nå skal jeg dra å henge alle på nissan!!! Siter 1994 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Originally posted by M3ess/nos oki,takk for info.Nå skal jeg dra å henge alle på nissan!!! Fornuftig ;) Men vil du ha noen råd av nissan, ring Birger N Haug @ Ensjø, de vet hva de snakker om..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a32 Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Jeg har skifta clutch på 300ZX 4-5 ganger. Og ta ut girkassa er som på de fleste andre bilene med bakhjulstrekk, men eksosanlegge må først ut. Start-motor'n er noe knotete å få ut for de det er trangt. Når den skal inn igjen, må man løfte motoren litt opp i forkant for å få den til å peke nedover i bakkant, p.g.av att det er litt trangt mot torpedoveggen. Jobben tar noen timer, men ikke så mye som en hel dag! Siter Nissan Maxima QX-R A32 97mod Nissan 200SX S13 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg