Gå til innhold

Håpløse selgere

Ranger emnet

KriegHeim

Anbefalte innlegg

Nå har jeg vært å sett på mange biler i den siste tiden, og UTEN unntak er det INGEN som har giddet å vaske bilen først. Hva feiler det folk egentlig? Tyder det på at bilen er god velholdt når den ser ut som ett dass? Samme med dørstoppere som kunne trengt seg noe smøring og slike ting. Ja, jeg vet det er fort gjort å gjøre dette selv senere eventuelt, men vil ikke selger framstille bilen sin på best måte? Jeg fatter ikke at folk ikke klarer å ta vare på bilene sine.

Jeg skal aldri kjøpe bil av en ungdom, da finner jeg meg heller en gubbebil eid av en gammel kar, som vet hva det betyr å ta vare på det han eier!

:fucku

Lancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tydeligvis mange som ikke har "rukket" å vaske bilen før de selger. Synd, for det gir utvilsomt et mye bedre inntrykk når bilen er nyvaska, støvsugd og gjerne også polert. Jeg vil aldri komme til å levere fra meg en bil som ser ut som den ikke har vært vaska eller rydda i det siste året. Da bruker jeg heller et par timer på å få den til å se presentabel ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skitt dekker over "skjønnhetsflekker". Samme gjør vann, så en bøtte vann hjelper jo og..

"Hadde ikkje tid"

"Vasket den i går så regnet det"

"Det kom en dam flygende og så kom det noe støv"

Har personlig solgt 3 biler skitne..

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i tillegg er så sinnsikt mange som ikke klarer å sette pris i annonsene sine, skriver bare ring.. Så irriterende altså:knob:

Standard unnskyldningene er f,eks:

"Jeg vet ikke hva den er verd", men da kan jeg sikkert bare by 1500.- for den da?

Og når bildene i tillegg er tatt når det er mørkt ute og interiør bildene viser en bil full av rot og dritt så går jeg lett til neste annonse..:iconsm

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider