KriegHeim Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Nå har jeg vært å sett på mange biler i den siste tiden, og UTEN unntak er det INGEN som har giddet å vaske bilen først. Hva feiler det folk egentlig? Tyder det på at bilen er god velholdt når den ser ut som ett dass? Samme med dørstoppere som kunne trengt seg noe smøring og slike ting. Ja, jeg vet det er fort gjort å gjøre dette selv senere eventuelt, men vil ikke selger framstille bilen sin på best måte? Jeg fatter ikke at folk ikke klarer å ta vare på bilene sine. Jeg skal aldri kjøpe bil av en ungdom, da finner jeg meg heller en gubbebil eid av en gammel kar, som vet hva det betyr å ta vare på det han eier! :fucku Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
205GTi Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Det er tydeligvis mange som ikke har "rukket" å vaske bilen før de selger. Synd, for det gir utvilsomt et mye bedre inntrykk når bilen er nyvaska, støvsugd og gjerne også polert. Jeg vil aldri komme til å levere fra meg en bil som ser ut som den ikke har vært vaska eller rydda i det siste året. Da bruker jeg heller et par timer på å få den til å se presentabel ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Et støvete gammelt bord selges på garasjesalg. Et gammelt bord uten støv selges i antikvitetshandel. ;) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 det er jo et "must" at bilen skal være rein og pen når noen kommer å ser på den. kan ta seg litt mer betalt da også, siden bilen gir et langt bedre inntrykk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Skitt dekker over "skjønnhetsflekker". Samme gjør vann, så en bøtte vann hjelper jo og.. "Hadde ikkje tid" "Vasket den i går så regnet det" "Det kom en dam flygende og så kom det noe støv" Har personlig solgt 3 biler skitne.. Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excursion Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 When i see someone trying too sell there unwashed car.... I see a loser............. D, TRUMP Siter 01 BMW 320 DAT. x 09 Ford Ranger XLT x 02 Volvo S60 x 93 MB 200E x 87 MB 230E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excursion Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Kjøpte bilen min av en familie jeg da,,,,,, Hadde blitt eid av kvinner hele livet, å var i god stand........ Siter 01 BMW 320 DAT. x 09 Ford Ranger XLT x 02 Volvo S60 x 93 MB 200E x 87 MB 230E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patrix Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Kjøpte bilen min skitten både utvendig og innvendig. Dessuten var det bare så vidt jeg kom meg til en bensinstasjon og fyllt bensin, for den tanken var skrapa tom. Forøvrig var bilen også tom for spylevæske. haha Siter 92' BMW 320i Coupé E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Kjøpte min skitten jeg også, men med full tank og slikt da. :p Men ja, jeg har sett mange slike tilfeller hvor biler selges skitne. Mange som legger ut bilder med rot i bilen, masse støv i annonsene og slikt også.. Tragisk Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Og i tillegg er så sinnsikt mange som ikke klarer å sette pris i annonsene sine, skriver bare ring.. Så irriterende altså:knob: Standard unnskyldningene er f,eks: "Jeg vet ikke hva den er verd", men da kan jeg sikkert bare by 1500.- for den da? Og når bildene i tillegg er tatt når det er mørkt ute og interiør bildene viser en bil full av rot og dritt så går jeg lett til neste annonse..:iconsm Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg