Gå til innhold

Prosjekt bagasjerom;)

Ranger emnet

thomassj

Anbefalte innlegg

• Svar 90
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ok legg ut link til prosjektet di daq så vi får se.happyhappy

har bare bilder da delevis av bagasjerommet er trekt og det mangler noen plater.. og ikke lagt inn asfaltmatter, neonlys eller alugitter enda.. men kan jo legge ut noen :)

4.jpg

1.jpg

2.jpg

3.jpg

også skal jeg legge inn disse :)

tsw3004spl_detailpage.jpg

Mvh

Thomas Holmedal

Team Lydtrykk.no

thomas.eargasm@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

har nå fått forsterkerne å begynt å skjære hull i gulvet for å felle dem ned....men så tenker jeg stadig på hvilken vei subbene skal stå...noen flere forslag?? mot baklykter eller seterygg?

95 Golf 3

94 Audi 80 competition, oppe å går med megasquirt

85 Volvo 740

88 Volvo 740 delebil

87 Volvo 240 Stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Fått kledd inn nesten allt i fillt nå å ordna hattehylle

Bilde006.jpg

Bilde003-1.jpg

( ikke kassa som blir brukt!)

Men da den splitter ny subben streika som inportøren mener er min feil da han visstnok fant en stor bulk i chassiet, WTF?:angry: :angry: :rockets orker jeg ikke den krangelen å bestiller meg to nye

95 Golf 3

94 Audi 80 competition, oppe å går med megasquirt

85 Volvo 740

88 Volvo 740 delebil

87 Volvo 240 Stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hatt en del volvoer, og alle erfaringer sier meg at subbene skal spille mot bakplata....

ser kult ut detta, men være 100% sikker på at bagasjeromslista di er potte tett til vintern a, ellers er dette mye bortkasta arbeid vet jeg...

ALLE porta subbere spiller best mot bakplata og helst i samme vinkel som ruta bak hvis du skjønner.. bedre ser det også ut

men hvis du vil att det skal riste ekstra godt for de bak så har du dem mot seteryggen.. men da blir det dårligere lyd for de forran..

Mvh

Thomas Holmedal

Team Lydtrykk.no

thomas.eargasm@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider