Gå til innhold

Prosjekt bagasjerom;)

Ranger emnet

thomassj

Anbefalte innlegg

• Svar 90
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...

er nå så å si ferdi baki men desverre er kameraet dødt, men i mellom tiden har det begynt å bli vinter her;) kom litt brått på med sommerdekk, må vel bestille piggdekk snart hehe

Tok et bilde på arb for noen dager siden med mobilen

DSC00121.jpg

95 Golf 3

94 Audi 80 competition, oppe å går med megasquirt

85 Volvo 740

88 Volvo 740 delebil

87 Volvo 240 Stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Detta såg knall=) har stått på seg jeg, skal lage samme kasse som du med bass port har 19mm mdf held sikkert mål.

Har du måla på kassa?

måtte kappe bort blekket der kassa skulle inn, altså luftekanalen å hattehylla

mål på min kasse er:

toppdybde 42cm

bunndybde 54cm

bredde 78 cm

høyde 33,5

95 Golf 3

85 Volvo 740

88 Volvo 740 delebil

87 Volvo 240 Stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 months later...

Nå har jeg bygd kassa mi å den passa inn uten å kappe blekke, jeg bare bretta det litt oppover. Jeg hadde bass port på toppen til mine 10" ca 15cm fra bak kant midt på over hver terminal.

skal ha subbene mot baklyktene. når bassene slår så kommer trykket oppgjennom bass røret i kassa så bassrøret gjennom mi ny bygde hatte hylle.Har ikke testa enda men har snakka med kompiss han sa det blir bra lyd, men det er smak å behag, det du kan gjøre er å teste begge deler. fortgjort å snu kassa=)

Det med Volumet på kassa om det er litt over gjør ikke så mye. Kan godt ligge på 35 - 45L pr 10" varierer. mine trengde 37L jeg har ca 42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

foresten noen som har prøvd å ettermontere alarm, tror jeg bør montere det nå så kanskje anlegget for være i fred!

har en cobra alarm som ble kjøpt like før jul du kan få kjøpe av meg om du vil. den er komplett. eska er åpnet å kun kikket på innholdet.

den kostet 3500kr ny. jeg fikk den, men har ikke bruk for den så kom gjerne med bud om du vil.

send meg en pm om du er int... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bygd kassa mi å den passa inn uten å kappe blekke, jeg bare bretta det litt oppover. Jeg hadde bass port på toppen til mine 10" ca 15cm fra bak kant midt på over hver terminal.

skal ha subbene mot baklyktene. når bassene slår så kommer trykket oppgjennom bass røret i kassa så bassrøret gjennom mi ny bygde hatte hylle.Har ikke testa enda men har snakka med kompiss han sa det blir bra lyd, men det er smak å behag, det du kan gjøre er å teste begge deler. fortgjort å snu kassa=)

Det med Volumet på kassa om det er litt over gjør ikke så mye. Kan godt ligge på 35 - 45L pr 10" varierer. mine trengde 37L jeg har ca 42

Topp;) har ordna kassa mi jeg å nå, ble med subene mot seteryggen(bilder kommer)

95 Golf 3

85 Volvo 740

88 Volvo 740 delebil

87 Volvo 240 Stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne slangen på motoren, suger den ikke inn luft den da? den går via en føler. er det lurt å blokere den da?

Den tar vel vel eksos å kjører i innsuget igjen, å bilen starta lett å smettig når den er varm når jeg fjerna den!:) at du må gi ekstra gass kan vel være at choken ikke er rett justert, skal gå ann å stille inn turtallet på choken..

95 Golf 3

85 Volvo 740

88 Volvo 740 delebil

87 Volvo 240 Stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider