brens Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 du får kjøpt spillene på http://www.valusoft.com der koster convoy $19,99 og pedal to the metal $9,99 laster ned spillet og bet. med bankkort.. du får 1 time gratis demo.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laks1 Skrevet Mai 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Testet akkurat demoen til Across America, må si jeg sitter igjen med en positiv opplevelse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brens Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 pedal to the metal er bedre synes jeg.. da får du en enda mer positiv opplevelse der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laks1 Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 brens skrev: pedal to the metal er bedre synes jeg.. da får du en enda mer positiv opplevelse der.. Skal teste det senere, gleder meg. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inzane_ Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Har lasta ned pedal to the metal, men den dritt-pc'en min takler faen ikke spillet.. Fordi jeg har integrert skjermkort.. :( Lagger uansett hvilke innstillinger jeg har.. Det lille jeg har prøvd, gjør at jeg sitter med en god følelse av spillet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 har spilt spillet i snart 1/2 år og sitter med good feeling ennå :P Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brens Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 skal kjøpe det jeg å bare jeg får ny data.. har vel ny data om 2-3 uker tenker jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg