Poffs Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 alle A-motorene har jo A-kam ;) også noen andre. Edit: har A-kam på min FK. viss jeg kjøper justerbart kamdrev og flytter det 4grader en eller annen retning. vil jeg få mer bunndrag da eller er det bare bullshit? er mye nm og hente på og justere inn a-kammen perfekt.da får du utnytta kammen ennå bedre egenskaper på lave turtall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 da skal jeg fixe det.. savner litt bunndrag. mister jeg mye på toppen eller tjener jeg på hele registeret? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 hele registret Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Åpna 531 toppen som hører til en Fx idag...ble positivt overraska da det sto en vx3 kam på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 åhh,hva er den brukanes til da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Paul da...du vet jo hva en kam e brukanes til. Sist æ snakka me Pedersen snakka vi en god del om kamma osv...han mente det beste hadde vært om æ fikk tak i en vx3. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Selger Skinne GT6 kam? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 en kam kan brukes til og raspe opp rasshølet for dangelbær og andre dyr hi hi pedofil racing er jo kun sugis kæll så drømmen hannes er jo K-eller vidundret H-kammen! tror ikke skinne har så ille stort lager med gt6 kammer,og de kjøper nok garantert av kg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Hehe...akkurat. Peil på om noen som selger Gt6`a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 pedofil racing er jo kun sugis kæll så drømmen hannes er jo K-eller vidundret H-kammen! har du specsa på H kam vs. K? har en kompis som lurte.. skal forresten inn i en voc motor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg