Gå til innhold

Lakk skader...

Ranger emnet

chriii

Anbefalte innlegg

Da jeg kjøpte bilen så jeg ikke dette så godt... han som solgte den jobbet på et bilverksted og han hadde rettet ut bulker + lakkert.. MEN for en farge forskjell! har gjort det samme på noen små flekker hvor han skulle ha pussa vekk rust osv.. Dette er noe jeg mener jeg burde fikse før jeg gjøre noen store innkjøp til bilen.. Blitsen gjør at det er litt rar rød farge ovnefor der han har lakka, men se på døra, der ser du den orginale fargen.. (Farge kode R-81)

La ved en link til bildet, da bildet nekta å bli mindre...

http://home.no.net/chriii/lakk.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det dær så ikke bra ut næi...eneste man kan gjøre er å omlakkere.....tviler på at han som solgte deg bilen har så mye peiling som han gir utrykk for...

sånnt er helt uakseptabelt i bransjen...

live fat, die young, and leave a big, fat, corpse...

->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:)

x: honda civic lsi

x:mazda 1,6 gti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det dær så ikke bra ut næi...eneste man kan gjøre er å omlakkere.....tviler på at han som solgte deg bilen har så mye peiling som han gir utrykk for...

sånnt er helt uakseptabelt i bransjen...

jau.. men det koster fleks.. ingen som vet om noen i Møre og romsdal \ nerheten som er flinke til å lakere da? som tar det svart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det så mildt sagt jævlig ut ja. Skjønner ikke hvorfor han har flekklakkert slikt men...

Men så du virkelig ikke dette når du kjøpte bilen?

Niks, det har bare bltit værre og værre.. så nå trenger jeg noen i Kristiansund område eller sør over, mot sverige som kan fikse dette svart :P skal til sverige 10 juli ->

Lenke til kommentar
Del på andre sider