Gå til innhold

Den store nettbutikk-tråden

Ranger emnet

xGrape

Anbefalte innlegg

Hva med å lage en tråd med folks erfaring med ulike nettbutikker innen styling, så det blir enklere å velge når man en gang trenger noe?

Jeg kan begynne:

AutoSpar: flinke til å svare på mail, rask postgang og bra levert. Noe ventetid (ett par uker) på lykter som ikke var på lager. Flinke til å holde meg oppdatert på status når jeg spurte.

Maxam-Tuning: en del lengre tid på å svare på mail. Har venta over en måned på lykter nå, men ser ut som problemet ligger hos leverandøren (FK). Maxam virker helt ok på lagervarer.

BS Bildeler: heller ikke helt flinke til å svare på mail og holde en oppdatert på status. Roter mye med betalingsmåter og tar for evig lang tid for å få ting avgårde, selv etter at betalingen er foretatt og varen(e) er på lager. Men lave priser:)

Mobilsentrum: superraske på å sende ting avgårde. Har bare kjøpt ting som er på lager da.

Volkswagen Golf IV 1.6 16V

Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

streetdesign: svarer fort på mail, hygglie' i telefon:P

autospar: rask levering da jeg kjøpte ting derifra iallefall, ikke noe negativt

Powerzone: grei service, varene tar litt tid, men var varer som ikke var på lager tho', tar tiiiiid før de svarer på tlf!

slang inn noe jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norskbildelsenter: Jeg er veldig fornøyd med de, rask levering (ca ei uke) men jeg bor langt mot nord, nesten der isbjørn bor.

Autospar: servisevenlig der. ringer tilbake hvis de ikke finner prisen der å da. samme leveringstid.

2004 Volvo V70

1982 Mercedes G

1998 Opel Astra G 1,4 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider