Pegeot 205 Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Så kjipt da..Trodde virklig at det var lettere. Det sier jo sitt om norge. Alt som kan tas fra bilentusiaster må tas bort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Helt teknisk umulig er det ikke, men etter mai 2005 ble det MYE vanskeligere, spesielt fremme.Det må sendes skriftlig søknad, bilen bør vises, osv. Tar litt tid, og svaret er relativt ofte negativt. :) Og ikke minst bør du ha en bedre grunn enn "Jeg har satt på stylingfanger og svært skilt er stygt"... :rolleyes: Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 strengere regler fører til flere regelbrudd. - bryt loven, den er der kun for å irritere og ber om å bli brutt. Myndighetene er ute for å ta oss, derfor gjør de alt de kan for å gjøre livet surt for folk flest. OT: var en sak for ikke så lenge siden, om at alle barn under 10år skulle sitte i barnesete. Det var bare et lite problem med den loven, det fantes ikke et barnesete som var laget for barn over 150cm. eller noe sånnt. Søstra mi er 9 år. og hun er 140cm. eller noe sånnt, men ikke faan om hu setter seg i noe barnesete heller. har ikke brukt det siden hun var 4 år eller noe sånnt. Hater autoritetene i dette hellvetes landet så jævlig at jeg har ikke ord for det. ja, jeg er en av dem som er frekke når jeg blir stoppet i politikontroll. har vært nær ved å få 1500,- i bot for å være frekk flere ganger. Fikk det en gang, men da kastet jeg bare papiret i bakken og satte meg på motorsykkelen og kjørte i villt sinne. Har også fått flere advarsler for å være frekk. veldig OT, men måtte bare få det ut av meg, og syntes det passet godt her. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caterpillar Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 SKURK@ er eni med deg.....HVOR står det at det ikke er lov å skade seg??????? han som kjørte sæ i hjel i tunnelen i tromsø; tru om han fikk BOT???? myndihetan gjør det jo bare vanskeli for folk.......biltilsynet gneller å står på,prøveskilt,er nesten søkeplikt for,ja dyrt er det å. ja det straffer seg da.....nu tar heller folk (hvem??) skiltet fra gammelbilen for å hente den nye......blir en tatt for fyllkjøring,fortkjøring eller div så DRITER folk i det åsså......nesten må en skrive i avisa;"æ har no kjøpt mæ slæpetau" så da får man bot,for da kan man jo skade seg???!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Hadde vært helt kurrant med noen regler, men da kunne de ha vært der for fornuften sin skyld. Jeg er veldig glad i fornuftige regler, dem er det dog langt mellom, og de føeste reglene er her bare for å være inntektsbringende for staten. Fornuftige regler, be my guest, men tullete regler(som den med barnesetet), og unødvindige høye bøtesatser kan bare dra til hellvete. Man skulle nesten tro at noen av reglene var laget for å straffe osso for å leve. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Og ikke minst bør du ha en bedre grunn enn "Jeg har satt på stylingfanger og svært skilt er stygt"... :rolleyes: Hehe, da tror jeg nok det er lettere å vinne i lotto uten å ha levert kupong, ja.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blown Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 http://www.abm.no De lager alle type skilt. Finner ikke noe sånt på websidene deres jeg... har du en link eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Hondaen: Du får hengsle skiltet ditt oppe eller nede slik at det vipper seg litt unna vei når lufta begynner å presse på. Kan være en svært enkel eller svært komplisert løsning alt etter omstendighetene. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caterpillar Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 http://www.germanplates.com eller http://www.funplates.com (se?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg