methano Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Hei der. Noen som har tenkt seg opp til øvrebø ikveld? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Ja vi lurte på det. men hva er det som egentli skjer? Har bare hørt noe om det! Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 det er i HALDEN det skjer! Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Hva skjer der? hvor langt vekk er hanlden fra Kr.sand? Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet Mai 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Hva skjer der? hvor langt vekk er hanlden fra Kr.sand? Halden er nok i underkant av 6 timers kjøring på europaveien (fin kjøring vel og merke) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Det er en grund i seg selv å ikke reise til halden.. blah Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Men hva skjer på øvrebø i grunnen? Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Ja vi lurte på det. men hva er det som egentli skjer? Har bare hørt noe om det! folk kjører uten eksos og div galskap :) bare hørt om det..(fra folk på jobben). så er nok mye liv der i kveld... blah men tror selv jeg havner på byen Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 hehe. er det jeg og har hørt. så har eg hørt at de kræsjer i gatene og stash. hehe lager skikkelig helvete for 17mai. Men stemmer det at politiet står å passer på? Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 jaudå skal nok opp jeg da :D Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet Mai 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 jaudå skal nok opp jeg da :D Pleier jo å være litt texas der oppe også... blah Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 skal nok en tur opp å kikke ja hvis jeg bare får lagt om dekket i dag. Det tok kvelden i går natt :) Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 må så klart opp å se:) hva som skjer? bilene SKAL dø i løpet av kvelden:D Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Har litt lyst til dette ja.. Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Hehe... Er en sinnsykt artig opplevelse å få med seg. Det pleier å ta HELT fullstendig av. Ikke mange år siden de veltet politibiler og greier der... Syke bønder det der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg