TigerWho Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 skjedde med imorgen kveld a? He he.. Det kan du si... VEnter i spenning. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OldSchool RF Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 jeg også, var ikke mange som var så intressert når det dreide seg om et cerwin wega element. Men da det kom frem at det var en gammel punch forsterker til salgs også så tok det av. :D Siter 67 Ford Mustang 390 HT -Little red rocket- 87 Ford Orion 1,6 -Bilen med det rare i- 00 Skoda Pickup 1,9 -Truck of the year- Every song gets better on the road Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TigerWho Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 jeg også, var ikke mange som var så intressert når det dreide seg om et cerwin wega element. Men da det kom frem at det var en gammel punch forsterker til salgs også så tok det av. :D He he.. Det er sant. Få om noen forsterkere som kan måle seg med de gamle RF'ene. Angrer litt på at jeg solgte min ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OldSchool RF Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 angrer ikke jeg på............... spiller fint ja :D Siter 67 Ford Mustang 390 HT -Little red rocket- 87 Ford Orion 1,6 -Bilen med det rare i- 00 Skoda Pickup 1,9 -Truck of the year- Every song gets better on the road Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magisk Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Finnes det bilder av CV elementet og kassen? Er CV freak, og har leita litt rundt etter noe slikt å putte i bilen. Siter [ ] 97 Seat Cordoba, 1,8 SXE auT. The Spanish Fly Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongemann Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 fikk pm av selger på torsdag at det var solgt....! han er sikkert bare en av mange som ikke gidder å slette annonsen eller skrive solgt....! a Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OldSchool RF Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 fikk pm av selger på torsdag at det var solgt....! han er sikkert bare en av mange som ikke gidder å slette annonsen eller skrive solgt....! a Men vil fortsatt vite hvordan forsterker det var. Ble sabla spent og greier jeg. Siter 67 Ford Mustang 390 HT -Little red rocket- 87 Ford Orion 1,6 -Bilen med det rare i- 00 Skoda Pickup 1,9 -Truck of the year- Every song gets better on the road Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg