Gå til innhold

phoenix gold xenon 1200

Ranger emnet

infested

Anbefalte innlegg

noen som har noen info om denne forsterkeren.. får denne for 8000kr.. han sa det var billig.. den er ny fra butikk... hva sier dere??

phoenix gold xenon 1200

Den selges i Norge for 6998,-

X1200.1 Phoenix Gold Xenon 1200w digital monoblokk 1 ohm stabil. Tidl 11995

• 1200 Watt Amplifier • 1200W x 1 (4 - 1 ohm) • CEA 2006 Approved • RMD and LPL Ready Tidligere pris 11995,-

Lagerstatus: tomt Pris: 6998,-

http://www.dreamtm.no

http://www.dreamtm.no/nor/membersonly/mainpage.asp?id=101

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den selges i Norge for 6998,-

X1200.1 Phoenix Gold Xenon 1200w digital monoblokk 1 ohm stabil. Tidl 11995

• 1200 Watt Amplifier • 1200W x 1 (4 - 1 ohm) • CEA 2006 Approved • RMD and LPL Ready Tidligere pris 11995,-

Lagerstatus: tomt Pris: 6998,-

http://www.dreamtm.no

http://www.dreamtm.no/nor/membersonly/mainpage.asp?id=101

ok takk :).. men er denna bra nok til å dra 2*12" pioneer 3004spl?

Mvh

Thomas Holmedal

Team Lydtrykk.no

thomas.eargasm@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ordne deg et oppsett som spiller høyere, like pent eller penere, og som tar mindre plass til 7500,-. Komplett med en 15", passende forsterker, komplett kabelsett og kassetegninger til bilen din på kjøpet. Om du fikser å bygge kassa selv da? :)

Alt nytt i eske, så klart.

Edit: Kan skaffe samme pakke, men med 2 stk. Alpine Type R 15" isteden, Phoenix Gold Octane R 15.0:1 (1500W max i 2 ohm) til samme pris? 2004-modellen, av sub'ene, da... :)

Send en PM du, om du er interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får visst den forsterkeren og 2 stk alpine type r 15 for 9000kr.. det er med kasse og ferdig til bil uten kondens og ledninger... skal jeg si ja ell? :P
Kan dette være av en viss hansi_199 på dette forumet? Skal ikke uttale meg jeg, men har hørt flere som er missfornøyd med denne mannen. Møter ikke som avtalt, og sender ikke som avtalt og lar ikke høre fra seg osv. Men hvis du så langt har god erfaring med ham, så glem det jeg sa:) Lykke til uansett;)

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dette være av en viss hansi_199 på dette forumet? Skal ikke uttale meg jeg, men har hørt flere som er missfornøyd med denne mannen. Møter ikke som avtalt, og sender ikke som avtalt og lar ikke høre fra seg osv. Men hvis du så langt har god erfaring med ham, så glem det jeg sa:) Lykke til uansett;)

ja er nok han... hans martin heter han å bor på samme sted som meg... han er stereobygger på mobirek i lillestrøm

Mvh

Thomas Holmedal

Team Lydtrykk.no

thomas.eargasm@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veit at jeg har vært litt avisende men når folk skal kjøpe noe også når jeg skal dra for og møtte dem begynner dem og prute på sms når jeg er på vei!!!da gidder ikke jeg!!da snur jeg så får dem holde på!!!derfor har jeg ikke møtt opp 2 ganger!! og den octane r forsterker kan du ikke samenligne med xenon 1200!! 9000kr for detta er faktisk veldig billig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider