LupoB0Y Skrevet Juni 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2003 Noen som driver med dette på hobbybasis? Evt. kjenner noen som kan dette bra? Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Juni 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2003 Ikke enda... Men skal snart gå kurs... Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juni 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2003 Er en kar her i Ski som er sinnsykt flink. Har drevet å lakkert masse MC såvidt jeg vet. Jobbet for Akershus Bil før men ble fortalt de hadde slutte med lakk så han nå jobber han et annet sted. Robert heter han hvertfall. Lurer på om det er disse folka Ski Billakkering, men kan ikke si sikkert. Kan jo høre med Akershus Bil også de vet sikkert. Akerhus Bil Hvis det ikke hjelper kan jeg spørre noen som kjenner fyren hvor man kan nå han. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lord Gryphon Skrevet Juni 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2003 Til lite hjelp det her men. Det er en mellom hamar og Elverum. Han er vist en av de bedre i norge. Han er driver ikke med reklame, alt jobb han får går på jungeltelegrafen. Han har såpass mye å gjøre at ja.... En kamerat fikk motivlakkert tanken sin der. Det tok over 4 mnd. før han var ferdig. Klart det er ei stund siden jeg har hørt noe om han. Kanskje han har slutta. Siter Bx 16V (87') Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet Juni 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2003 ....hva trenger du å få malt lupoboy?:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Juni 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2003 Originally posted by daihard ....hva trenger du å få malt lupoboy?:D Det er hemmelig ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spewster Skrevet Juni 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2003 han skal sikkert ha en teenass på panseret :D Siter 01' VW Polo Edition 98' Ford Courier 1.3 (SOLGT) 86' VW Golf GTI-T (prosjekt) 00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Juni 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2003 Originally posted by daihard ....da kan jeg ikke male for deg hvis det er såååå hemmelig....hihihi ( blir litt vanskelig å gjette lixom ;P):D Har ikke fått tilbake "delen" fra lakkerer enda, men hvis du har peil på airbrush, så kan jeg rope ut når den er klar for motiv. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg