oddi Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Har en gammel Alpine cdspiller, CDM 7861R heter den. Jeg skulle sette den tilbake i dashbordet isted, og for å sjekke at den funka, starta jeg den (dumt). Den spilte musikk, helt til jeg putta den inn i den metall-greia som er rundt spillern. Da sa det "tikk" ellerno, og alt ble helt dødt. Jeg sjekka sikringen til bilen, og sikringen som er rett på utsiden av spillern. Begge disse var hele. Er det noe håp for spilleren? eller bør jeg se meg om etter en ny? Den er tross alt 5 år gammel ellerno sånt, så det er ikke snakk om garanti eller reklamasjon, og det er vel liten vits i å koste på den reperasjon, selvom den kosta 4 000 kr da den var ny.. Hvor kan jeg evt. få fatt i en god cdspiller? den bør være sort og ha grønt lys, helst ikke spesielt fancy mht displayer og skit. Hvis den f.eks. har harddisk for spilling av mp3 er dette et stort pluss. Jeg er ikke ute etter noe lcd-display-aktig greier, selvom det kanskje hadde vært praktisk med mulighet for mp3 på DVD..:) en liten edit: noen som har erfaring med denne spillern?: http://www.megabillig.com/index.php?page=produkt&cat1=1&cat2=19&id=1411 edit igjen: Noen som vet noe om fraktprisene megabillig opererer med på slike forsendelser? mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jejeje Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 se på denne siden http://www.megabillig.com/pages/bestille.php i tillegg må du regne med moms for å få det inn i norge. da trekker du først fra 12% (moms i usa som er med i prisen) så legger du til 25% som er den norske momsen. all info finnes på siden og hvis du søker i forumet finner du også mye info... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Det meste av info du finner her på forumet i alle fall, er vel stort sett "kjøp heller fra Norge". Selv har jeg handlet fra Megabillig.com en gang, og det fungerte greit. Ble litt kluss med hva sluttbeløpet egentlig ble for noe, men men... Jeg kjøper nok heller fra Norge, for å si det slik. Men dette er jo opp til hver enkelt. Vi trenger ikke enda en slik debatt her på forumet. (ouff..) Håper du får deg ny spiller snart! Er kjipt å kjøre rundt uten lyd i bilen... ;) Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg