Kubbikkåre Skrevet Juni 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2003 Er det noen som har erfaringer med disse bilene, forbruk, delepriser, kvalitet? Har nesten avtalt å bytte min 94 Galant TD i denne her: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=266505 Noen kommentarer? Er litt langt å kjøre halve Norge på langs for å se på den. Er derfor ute etter mest mulig info før jeg bestemmer meg. Siter Har for tiden: 1997 520 BMW Touring og 1994 VW Golf 1,4 (!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vier Skrevet Juni 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2003 Regn med opp mot 1.5 l/mil ved blanda kjøring. Rimelige deler såsant du ikke går til merkehandleren. Hvis den er så fin som den ser ut på bildene, så virker det som en ok pris. Men da bør den være så godt som rustfri. Og sjekk http://www.offroad.no der er det eget Jeep-forum. thumpsup Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kubbikkåre Skrevet Juni 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2003 Takk for tipset. Det virket i alle fall som om det var folk som hadde peiling på disse bilene der! Siter Har for tiden: 1997 520 BMW Touring og 1994 VW Golf 1,4 (!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Juni 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2003 Girkassene er ikke bra, likedan er interiøret. Det er praktisk talt flere kilometers dødgang i styringen, understellet lever sitt eget liv, og forstillingen skjønner ikke at du begynner å svinge før du sitter klistra i et tre. Men bevares, sterke motorer og det faktum at bilen er pen og lun burde veie opp en hel del. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kubbikkåre Skrevet Juni 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2003 Hmm. Dette høres jo ut som en oppsummering av mine siste biler det, bortsett fra det med sterk motor og pen og lun..... Siter Har for tiden: 1997 520 BMW Touring og 1994 VW Golf 1,4 (!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg