Zagato Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Det er kansje Z 06 Rune har handla seg, og eg blander inn c'en pga den nydelige C5'en han nettopp solgte. Når eg snakka med Rune etter han hadde prøvt egget var det mindre drag i det lavt i registeret, men mye meir lenger oppe. Men lyden var noen hakk råere i det gule egget enn Corvetten, og Corvetten hadde og god lyd. Eg håper at Rune får gjordt litt med motoren, og hiver skilt på Corvetten snart:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 er 3 Corvetter nå .. den vanlige C6 .. den mer kraftige Z06 og den kommende verstingen Blue Devil (Z06 med kompressor og masse carbonfiber) og hvor så du egg på bane? Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 OKEY Siden dere avsporer her nå, så tenkte jeg å komme fram med en/flere sportsbiler! Gidder ikke lage en helt ny topic, so here we go Venturi Atlantique 300: Venturi 210: Og den råeste syns jeg, Venturi 400GT: Venturi er vistnok et franskt merke.. Mer vet ikke jeg, noen andre? Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 OKEY Siden dere avsporer her nå, så tenkte jeg å komme fram med en/flere sportsbiler! Gidder ikke lage en helt ny topic, so here we go Venturi er vistnok et franskt merke.. Mer vet ikke jeg, noen andre? Vel, de 3 siste bilene var f40-ripoff så det holdt:) mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mai 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Vel, de 3 siste bilene var f40-ripoff så det holdt:) mvh oddi Helt klart. Men Venturi er ikke i mine øyne glemt. Det er også en av mine 'favoritt' biler. Meget heftig bil. Og jeg mener å huske det er ett franskt merke dette ja. Denne var også på GT2.. Svindyr var den:P Og når vi først er inne på slike merker, hva med Lister? Lister Storm Race Car version: Dette var vel ett britisk merke, eller australsk. Lister er mer kjent i Race Verdenen enn i 'Vanlig' bil verdenen.. Lister V12 Specs (Street) Year: 1992 Status: Currently in production Engine: 12 cylinder60 degree vee Power: 396 bhp 0-60: 4.1 secs Top speed: 200 mph+ Saftig bil:) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 OKEY Venturi Atlantique 300: Venturi 210: Flere enn meg som syns den øverste er litt vel lik Ferrari 456, den i midten Ferrari 348 og den nederste Ferrari F40? Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Venturi er fransk, og Lister er britisk.. Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MoFoCo Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Amerikansk. Produsert på bestilling. Brukte Chevy V8, iallefall i W2 (sorry, skrev feil isted) Stemmer nok som mange sier at det var en flopp. Oppskrytt. Er nok derfor man aldri har hørt mer om dem ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MoFoCo Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Venturi er fransk, og Lister er britisk.. Lister gjorde vel diverse ombygginger på Corvette og. Iallefall C4 såvidt jeg husker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super_truls Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Tøff bil. Av en eller annen grunn så minner den meg om en hai. heheTror det er pga fronten tenkte akkurat det samme da jeg så den fronten:D men fet bil;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Bringer fram denne tråden igjen, og fyrer løs med denne: Nissan R390! Den er vell i utgangspunktet laget for le mans/gt1 klassen, men de ble vist laget noen for gatebruk også. Noen som vet noe mer? Hvor mange som er laget? Motor? Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorvetteC3 Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Hoy, har faktisk sotte i en Vector W8 :) Siter Corvette 4 ever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Er vel 3,5 liter turbo matet V8 i den nissanen, samme som i R90 og R89 motor koden er VH35L GT1 versonen hadde 640 Hk gate bilen hadde bare 345HK kosta 1 million dollar i 97/98... GT1 kom på 12 plass i le mans 97 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Mazda 323 lykter jo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 fikk grand turismo (2?) flashback nå.. hadde helt glemt disse bilene, og har ikke fått med meg denne tråden tidligere.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg