Corolla Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Hva er mest verdifult? Hvor mye veier 1 liter polyester eller hvor mange liter er en kilo polyester? Betalte 550,- for 10 kilo polyester hos en forhandler her i byen, om det er dyrt eller billig vet jeg ikke... Kanskje det er mulig å kjøpe direkte fra forhandler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Ett KILO polyester utgjør rundt 0.7-8 liter mener jeg. Den prisen synes jeg var ganske stiv, 55 kr for kiloet er litt stivt. En fohandler kjøper nok inn polyen til godt under halvparten av det du har gitt. Det beste er å kjøpe fra en båt produsent eller noe lignende som har stor produskjon. Der er de ofte rimelige. Men det er herderen som koster, den er jo svin dyr. Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedfile Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 syns ikke prisen der var spesielt høy.. når jeg kjøper en sjelden gang betaler jeg over 100 for en liter. Siter 1996 BMW 520i x 1992 VW Passat stv x 1984 Opel Senator 3.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Når jeg støpte båter, å kjøpte 1000 kg i slengen fikk jeg det til ca 15 kr kiloet Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 jo mer man kjøper jo billigere blir det. Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Faktoren på kilo/liter er vel ca 1.3x. Lønner seg å sjekke nøye. På http://www.biltema.no koster 5kg spann 300kr. Mao 60kr/litern. Det kan jeg leve med, da jeg til mitt bruk har nok med å bruke opp både 1,5 og 10L. Hadde stående ei 4L plastkanne et års tid, den ble til gele. Men er så lenge siden at jeg ikke husker om den sto ute i kulda og/eller om korken var utett. Noen som har info om lagring? Gjerne et datablad og/eller HMS datablad. Greit å vite.. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBandersen Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 hehe...5 liters spann holder sjeldent mer enn i en mnd her :P brukte vel 10 liter forrige mnd :S men romtempratur er vel det beste...og bedre å fylle over på mindre bokser hvis det er lite igjen slik at det er minst mulig luft...er grenser for hva man kan gjøre før det er lønnsomt å heller bare kjøpe nytt.. Siter - 76 Datsun 100a, Bygges opp - 73 Opel GT, Bygges opp,Nyeste:Skinnseter - 91 Opel Kadett E, RIP -94 Mitsubishi Galant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 http://www.autocustom.no, der ligger det datablader på polyester og herder og alt, vi selger 5liter polyester for 449kr inkl herder, å det er av skikkelig kvalitet:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg