Gå til innhold

Hva vil du si er en patetisk bil?

Ranger emnet

mexxor

Anbefalte innlegg

• Svar 195
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

En Alfa med Lexus-lykter? Jeg føler for å gå i kirken og be.

Enig,det kan ikke bli værre enn dette..

972dr3.jpg

Den originale megavingen, 1,6 liters motor,lexuslykter og stardard 15" 8 hulls-alfafelger,fargen er fin da..

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er klar over det at ved og drive å kalle biler for Patetiske her, kaller dere også mange mennesker patetiske, og dere liker vel ikke og bli kalt patetisk?

1988 Golf II aka. Helene

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er klar over det at ved og drive å kalle biler for Patetiske her, kaller dere også mange mennesker patetiske, og dere liker vel ikke og bli kalt patetisk?

Hvorfor i alle dager skulle vi mene det ?

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes det skal veldig mye til før en bil er patetisk. men det er mye som kan være teit.... Synes det er fryktelig mange på forumet som er veldig negative til andre mennesker. fornemmer litt av janteloven her må jeg si..

Edit: "...andre menneskers meninger og smaker."

(-) 98 Citroën Xsara VTS

(x) 01 Citroën Saxo VTS

(x) 89 Mitsubishi Colt 1,5 glxi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes det skal veldig mye til før en bil er patetisk. men det er mye som kan være teit.... Synes det er fryktelig mange på forumet som er veldig negative til andre mennesker. fornemmer litt av janteloven her må jeg si..

Enig, men ved å si en bil er patetisk, bør jo ikke det betyde at han som eier den er det... virker som folk tror/mener det.

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, skjønner det. eieren er ikke nødvendig vis det. Kommer vel an på hva eieren mener og tror om bilen det vel?

Nei, jeg syntes ikke det, blir litt "smak og behag". Jeg syntes ikke bilsmaken til et medmenneske bedømmer om han er patetisk eller ikke...

Min mening bare da :)

96 Mercedes E230

Lenke til kommentar
Del på andre sider