Gå til innhold

Hva vil du si er en patetisk bil?

Ranger emnet

mexxor

Anbefalte innlegg

at Ford KA er vel en patetisk bil er vel udiskutabelt..

makan til ræva bil, hehe

*Bitteliten

*Stygg

*FWD

*Treig

*Ekkel

Skal si meg enig der. I likhet med disse her, som jeg ser ganske ofte på veien:

7557375_172029_1_1_306l_2.jpg

Mvh.

Daniel Gjerstad

[ ]1997 Vw Golf 3 1.6

[X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 195
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

patetisk er alle dere som ikke har trekk på alle 4 hjul vi har jo tross alt 5 mnd vinter her i landet. dessuten må vi ha mange kjøretøy både biler , mc , lett mc , båt og en vespa så vi kan tilpasse bruken etter årstiden og humøret.får du mindre enn 5 årsavgifter er du ingen MANN........

2000 suzuki grand vitara 2.0 tdi,cruisebil. 2005 Golf V 1,9 tdi. 1983 honda vt 750 custom,seriøse greier. 1977 vespa 50 special,4 håndgear. kreidler 50 rs. lohi 13 fot med 50 hk mercury

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes egentlig at det er patetisk at dere ler av andres biler, som de er fornøyd med. kan godt hende at 50% av folka i bilforumet synes at bilen min er patetisk. men jeg synes den ikke er patetisk, og derfor har det ikke en dritt å si. så lenge det ikke er en bil som skal være med i "peoples choice" har vel ikkeno å si om jeg synes naboens bil er patetisk. skryt av deres egen bil istedenfor å le av andres.

det mener jeg iallefall.

hadde vært kjipt om alle likte og hata de samme bilene også=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

patetisk er alle dere som ikke har trekk på alle 4 hjul vi har jo tross alt 5 mnd vinter her i landet. dessuten må vi ha mange kjøretøy både biler , mc , lett mc , båt og en vespa så vi kan tilpasse bruken etter årstiden og humøret.får du mindre enn 5 årsavgifter er du ingen MANN........

Gull. :)

Fadern er i og for seg innehaver av to AWDer, to traktorer og to båter. Samt et par pene plenklippere.

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne som det der får meg nesten til å skjemmes over å være Volvo entusiast.

Skjønner deg godt, akkurat som blodstygge (monster styling, ali felger, lexus lykter) bmwer får meg til å skjemmes over å være bmw entusiast.

Ser han har fått ett par kommentarer i gjesteboka

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes alle her burde bruke energien deres på noe annet enn å "slenge dritt" i en slik tråd som dette. Det skapes bare enda større fordommer og hat enn det allerede er på forumet. La folk kose seg og bruke pengene sine på det de har, uansett om det er Hummer H2, Bmw E39, 240, Corolla, VAG etc.

Vi har alle forskjellige utgangspunkt i livet, så et stikkord kan være "respekt".

Hvis alle skulle kjøre sølvfargede stasjonsvogner med diesel som jobben betaler for, hadde det blitt triste tilstander.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gull. :)

Fadern er i og for seg innehaver av to AWDer, to traktorer og to båter. Samt et par pene plenklippere.

haha... du er bare plenklipperkjører ennå da forstår jeg! :D

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er selvfølgelig forskjellige, og takk Gud for det.

Men likevel; ER det virkelig nødvendig at folk har en klin original Hyundai Accent, føler den ser lite sporty ut, og derfor drar opp VISA-kortet og kjøper seg en aluvinge som han/hun monterer på bilen?

Mvh.

Daniel Gjerstad

[ ]1997 Vw Golf 3 1.6

[X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er selvfølgelig forskjellige, og takk Gud for det.

Men likevel; ER det virkelig nødvendig at folk har en klin original Hyundai Accent, føler den ser lite sporty ut, og derfor drar opp VISA-kortet og kjøper seg en aluvinge som han/hun monterer på bilen?

Det kan sidestilles med folk som senker og putter 18" felger på Avensis og Passat stasjonsvogner med diesel. Menmen, folk får gjøre som de vil, selv om de er kjedelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si meg enig der. I likhet med disse her, som jeg ser ganske ofte på veien:

7557375_172029_1_1_306l_2.jpg

Og alt kan bli fett..

rr.jpg

;)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan sidestilles med folk som senker og putter 18" felger på Avensis og Passat stasjonsvogner med diesel. Menmen, folk får gjøre som de vil, selv om de er kjedelige.

hehe..det er IKKE det samme! NEI!! denne trådens dummeste utsagn! og her er det faen meg mange dumme utsagn...!!!

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider