Gå til innhold

Hva vil du si er en patetisk bil?

Ranger emnet

mexxor

Anbefalte innlegg

• Svar 195
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det mest patetiske er de som tror de eier verden fordi de har en fin bil, og nesten ser ned på de som ikke har råd til en lignende. (eller som ikke har tenkt å låne så mye penger)

Tror vi slo hammern på spikern AKKURAT her.

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 months later...

Nå kommer jeg til å ta i litt her, så husk at dette er min mening...

1. Alle framhjulstrekkere syntes jeg er patetisk, sier ikke at dem ikke kan være bra eller ha gode rundetider osv, men det blir litt feil ( ala gutt på gutt )

2. Folk som snakker om bil og bilting som om dem skulle ha peiling, men vet ikke opp ned på en tennplugg, gamle som unge...

3. Biler som har navn som gti,rs osv og ikke flytter på seg noe spesiellt i heltatt...

4. Folk som driver med biler og ikke tør og inrømme at dem tar feil, og ikke eier ydmykhet...

Litt off-topic men men

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel tåle mye dritt fra forumbrukerne her nå men biler som koster under 20k som brukes mange, mange surt oppsparte penger på, i desperat håp om å gjøre bilen fetere. En gammel Corolla eller 240 eller whatever, begynne å "bygge på den" med sportsratt, sportsstoler, bytte girkule på den osv.

Sorry, men bilen blir ikke fetere av slikt. La vær, spar heller pengene og ta steget opp til nyere og bedre bil!

Porsche Boxster og Caymann er patetiske biler. Hvem kjøper disse? De som ikke har råd til sjefen over alle sportsbiler, 911.

Folk med E39 540 med kompressor som tror at de har en M5, er patetiske.

Folk som sier Ferrarier og Porscher er penisforlengere, er PATETISKE med store bokstaver. Jeg ler av de som sier det. Kjør en real Ferrari, og få smaken av en ekte gatebil. La 911-ånden snike under huden din, og du lengter tilbake til følelsen.

Folk som ler av Hondaen min "bare en Honda" er patetiske, uvitende om Hondas racinghistorie.

Folk som forguder BMW og tror at det er de eneste bila i verden som tilbyr kjøreglede, er patetiske. (Jeg er STOR BMW fan, men finnes grenser for sort/hvitt tenking).

Biler med alu-vinge og under 200 hk pr. tonn, er patetiske.

Folk som sier at FWD suger og RWD er best, er patetiske.

Folk som kjører forrige generasjons BMW eller Mercedes, og tror de har en feit bil, er patetiske. Skal du leke konge i en BMW eller Mercedes, må du ha den modellen som selges ny i butikken, kompis. Gamle bimmere og mercher kan hvem som helst kjøpe. Ekte BMW og Mercedes folk kjøper bila nye fra butikken, og tåler verditapet.

Lamborghini Gallardo er patetisk. VAG produkt med Audi instrumenter!!!! WTF!!

:)

:respect

1997 Audi A3 1.8 Ambition

VACN - Østfold Lokallag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en Alfa romeo i dag med Polske skilter i Oslo, den hadde Supra vinge som var på halve bredden av bilen, også var den nesten 45grader på skrå...

DEN var patetisk.

Ja,den er patetisk,har et par bekjente som har sett den,og vingen er faktisk original fra fabrikk.Selge bilen blir ikke bedre med lexuslykter..huff..

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider