Gå til innhold

Signaturer

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Jo jeg vil egentlig ikke si at moderatorer og adminer gjør en dårlig jobb. Tenkte bare å påpeke noe jeg. Da får jo alle det med seg, både brukere og de i crewet ;)

 

Jeg bryr meg ikke om folk har 3 eller 7 linjer i signaturen men ettersom jeg hadde ei linje for mye (dvs jeg hadde ett linjeskift som ble talt som linje) og jeg følte jeg blei litt forfulgt på grunn av dette så starta jeg denne tråden. Bryr meg ikke allverdens om hvor mange linjer som er lov eller ei men enkelte signaturer er skikkelig skrikende etter min mening.

 

God helg :D

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

 

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jo jeg vil egentlig ikke si at moderatorer og adminer gjør en dårlig jobb. Tenkte bare å påpeke noe jeg. Da får jo alle det med seg, både brukere og de i crewet ;)

 

Jeg bryr meg ikke om folk har 3 eller 7 linjer i signaturen men ettersom jeg hadde ei linje for mye (dvs jeg hadde ett linjeskift som ble talt som linje) og jeg følte jeg blei litt forfulgt på grunn av dette så starta jeg denne tråden. Bryr meg ikke allverdens om hvor mange linjer som er lov eller ei men enkelte signaturer er skikkelig skrikende etter min mening.

 

God helg :D

Er nok enig med deg at det er noe skrikende signaturer som er ute og går ja:(

Jeg også mistet linjer pga av nye regler, ble litt sur der og da, men pyttsann, man for vel tåle d da, er jo andre som ødelegger som vanlig:(

11 Mercedes 250cdi 4matic bruksbil
07 bmw 525D M-Sport           bruksbil 

96 Audi A4 1.8TQ trimprosjekt.
Alpine,Genesis Dual Mono,Colossus,Cadence,DLS,RE8
Stereoprosjekttråd:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704
og http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=10&t=83636

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk liker vel ikke å bli plukka på nesa. Derfor tar alle det så forbanna personlig om de blir retta på. Det er slik det er med alt i alle situasjoner.

 

Bryter man loven får man ta konsekvensene av det, om det er på forumet eller andre situasjonen.

 

Problemet oppsto når folk begynte å ramse opp alt mulig av biler de hadde hatt før i signaturen.

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns moderatorer gjør en god jobb, jeg.

 

 

Jeg bare lurte på en ting, mods.

 

Dersom man har en liste slik i sig:

 

Bil 1

Bil 2

Bil 3

Bil 4

Bil 5

 

 

Vil dette telle som 7 linjer, eller 5, siden det utgjør det samme på øyemål?

 

Bil 1

Bil 2

Bil 3

Bil 4

Bil 5

Bil 6

Bil 7

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eiriksmil, ser ikke ut som noe problem for deg enda?

Uansett så mener jeg at det er bare å lage en kort signatur så er det greit.. Jeg er HELT enig i at lange signaturer er no dritt, de forlenger trådene og er "iveien" (MENER JEG). Jeg skjønner heller ikke hvem som har interesse av å se ALLE bilene folk har hatt.. men men

Skjønner at adminene har nok å gjøre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eiriksmil, ser ikke ut som noe problem for deg enda?

 

Hehe. Neida, ikke noe problem ennå. Tenkte sånn generelt sett :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.bilforumet.net/faq.php

 

Vil du klage på en signatur eller annet, send en rapport ved å klikke på varseltrekanten i profilen til brukeren.

Begrunn nøye hvorfor du rappoterer!

enkelt og greit.

 

Jeg lurer fortsatt litt på hvordan det vil gå med størrelse 1 og ikke 2, altså

 

Linje 1

Linje 2

Linje 3

Linje 4

Linje 5

Linje 6

 

og ikke

 

Linje 1

Linje 2

Linje 3

Linje 4

Linje 5

 

 

Som dere ser, 6 linjer på den første, 5 på den andre, men det er like oversiktlig begge deler, etter min mening, i tillegg til at begge deler ser like stort ut. Beklager å måtte spørre igjen, men fant ingenting under FAQ.

 

 

PS: Regner med at dette ikke er lov, siden det tross alt er 5 linjer.

 

 

Linje 1

Linje 2

Linje 3

Linje 4

Linje 5

 

Eller vil dette telle som 5 linjer:

 

Linje 1

Linje 2

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå syns jeg du bare er kverrulant, er da vel lov å bruke hue litt?

 

Var absolutt ikke meningen å kverrulere, men bedre å spørre en gang for mye, enn for lite. Right? :)

 

Beklager til de som oppfattet dette som kverrulering, eller forsøk på å være dust/morsom, etc. Det var det virkelig ikke. Har lurt på dette siden jeg leste regelen om 5 linjer her, endelig har jeg spurt. Får jeg ikke svar, får jeg ikke svar. Enkelt og greit.

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med eiriksmil, skal man først ha regler, så må det være konsekvente regler som ALLE må følge.. Det blir da enklere for moderatorene å holde dette i orden.. Så det er vel Flasher som er kvervulanten her.. Tråden handler tross alt om signaturer og størrelse, og var det ikke det eiriksmil spurte om..??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men poenget er at fem linjer er akkurat det, nemlig FEM LINJER. Ikke ti, ikke to, ikke nitten.

FEM LINJER!

 

La meg også sitere FAQ som det er linka til øverst på siden.

Signaturer:

Hva er lov her:

Standard skriftstørrelse

Max 5 linjer

Link til bilklubben man er med i.

Biler man har hatt/har

visdomsord o.l

 

Hvor vanskelig kan det være?

'99 BMW 520iat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke meningen å slå ned på eiriksmil her.. Men jeg mener bare det att er da vel ingen vits å ha kjempebokstaver, og nesten måle på millimeteren att det ikke tar større plass enn 5 normale linjer?

 

Sånn som jeg har forstått så var det 5 linjer med normal skrift, om folk vil ha litt mindre størrelse på bokstavene der syns jeg personlig er fint, men om signaturen er med større bokstaver enn innlegget, da blir det litt rotete?

 

 

Bare mitt forslag, og syn på saken, jeg er slettes ikke en kverrulant ;)

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

 

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

 

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår