Gå til innhold

Nippon.no - tråd #2 - garantisak, røket registerreim motorhavari.

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Ikke trekk Per Christian T inn i dette. Han har sitt på rene.

 

Synd å høre det med bilen din.

 

Ta å hev kjøpet fortløpende. Vis ikke så tar du kontakt med TV2, eller noe som kan hjelpe deg.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tore K er sikkert en likandes kar. Han har solgt mye biler/plastikkmonster og flesteparten av kundene ser ut til å være fornøyd med handelen.

 

Regner med hovedåraken til at denne karen ikke greier å holde stien rein er manglende økonomi. Hadde han hatt mulighet til det ville han nok gjort sitt ytterste for å gjøre alle fornøyd....

 

Still deg i køa med misfornøyde....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo få tak i mannen før jeg kan heve kjøpet da.. Men saken er rapportert til forbrukerombudet iallefall.. Er noe dritt det hele, er student og har ikke akkurat råd til å tape 150.000 kr på en bil akkurat

 

Utrolig kjipt det der.

 

Får håpe at forbrukerombudet klarer å hjelpe deg.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For alle som har fått det inntrykket at Per Christian Thaulow på noen måte har vært innblandet i denne saken må jeg beklage for det har han ikke. Var en litt sleivete kommentar fra min side som fremsto litt feil.. Så beklager til Per og til de som kanskje har begynnt å stresse pga mine uttalelser

 

Fint at du tar opp dette :)

 

Per Christian Thaolow har vel heletiden bidratt med å hjelpe de som trenger hjelp.

 

Men hva skjer med Nippon?

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du garanti på bilen? Bruker å bli gitt 3 mnd garanti på motor og drivverk på bruktbiler fra forhandler. Når jeg fikk problem med min etter jeg kjøpte den, ringte jeg forhandleren å forklarte saken, kjørte bilen på verksted å sendte hann regninga. Jeg måtte ut med 3000kr i egenandel. Men om du ikke får tak i mannen burde du kansje gå til forbrukerrådet, eller anmeldelse.

87 Volvo 240 GL B230K

 

240 = GO 40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel lovfestet at du skal ha 3mnd garanti.. Selv om en del bruktbilforhandlere reklamerer med det

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordner seg? Tjaa, veit ikke helt enda.. Venter på mail fra Tore i løpet av helga

 

Tingen er at jeg rekner med at dette vil ordne seg, det er bare det at det tar så immla lang tid og tore lover og lyger hele tia..

Men kan nesten ikke heve kjøper enda heller da jeg er 100% avhengig av den leiebilen som han legger ut for for meg(forhåpentligvis)..

 

Begynnte lure litt nå når jeg fikk beskjed om at han ende ikke har betalt sommerdekka som jeg kjøpte her for hans regning for over en måned sia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er spent på hvordan denne saken går... og forsåvidt alle de andre sakene.

Har faktisk vært i kontakt med Nippon angående import av Supra.. men blir litt betenkt når man ser hvordan han hånterer sakene sine.

Han må jo selvfølgelig få sjangs til å ordne opp... og det er mulig at det er problemer med cashflow for han fortiden. Det hender jo...

 

Forsett å poste, med updates.

 

(har lest innlegg 1 også... og jeg synes slike ting passer seg i forum.. det er jo den eneste maken vi forbrukere har mot "bobb bobb" bedrifter)

- Honda Accord CDTi 05mod

- Audi 80 93mod (Pendlerbil selges!)

- Toyota Celica 03mod (Solgt) :-(

- VW Golf 99mod (Solgt)

- Toyota Corolla 82mod (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår