MGR Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 gratulerer alle sammen, ja vi elsker dette landet, med alle avgiftan. hmm, vil ikke synge sangen jeg. stemmer ikke helt for meg. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nemo11 Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 gratulerer alle sammen, ja vi elsker dette landet, med alle avgiftan. hmm, vil ikke synge sangen jeg. stemmer ikke helt for meg. Kan jeg få slenge meg etter deg eller?? cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rayb Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 17mai er ikke som det var før da man gikk på barneskolen og MÅTTE stille opp i toget, men gikk alltids ann å gjemme seg. hehe.... Men nå er det best og sove seg igjenom toget, bare regner ute likevell. Nei jeg reiser å kjøper bil deler istedet så jeg kan skru ferdig Golfen min i helgen. Fint med en fri dag midt i uka så man slipper å bruke en helge dag for å hente deler:) Siter VW Passat 1.8T stv 99mod Alfa Romeo 156 Corsa Italiana Racer 98mod Snart: Alfa Romeo 90 2.0 88.mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 ha en fin dag folkens... jeg sto nettopp opp jeg, emn skal vell til byen om ikke så lenge til og se på alle folkane :O Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezvipe Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Får vel ønske alle en god 17. mai. I mitt tilfelle er det ikke det samme lengre, er vel slik for mange. Før var 17. mai en dag jeg pleide å forbinde med rømmegrøt, kringler + spekeskinke, norske flagg, å stå rett opp og ned utenfor teateret her i Bergen og se på 17. mai togene, treffe en haug med kamerater og venninner i byen, løpe febrilsk rundt og sanke inn russekort (var vel litt yngre tider det), og juggel (knallpistoler som funka helt til 18. mai, heliumballonger som man alltid måtte ta et ufrivillig farvel med, og diverse rare greier). Nå forbinder jeg 17. mai med rømmegrøt (min mor står på kjøkkenet og lager rømmegrøt nå), thats it. Og å komme seg etter gårsdagen (16. mai). Nei, 17. mai er ikke slik dagen en gang var... Siter Mvh. Daniel Gjerstad [ ]1997 Vw Golf 3 1.6 [X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Jeg er så full, ennå. Skulle trodd rusen aldri skulle bli borte...:P Nei, får legge meg igjen, men by the way Gratulerer med dagen, bilfolk ;o) Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Gratulerer med dagen, Norge.. Enda ett år med altfor høye bøtesatser og avgifter, enda høyere bensinpriser og nybilerpriser, og sist men ikke minst ett år til med ett parti som skulle vært kasta ut fra tinget :) Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Gratulerer med dagen alle sammen! En ting som er veldig merkelig er at før, når arneskolen var tingen, så var jeg alltid beredt klokken 8 om morgenen, etter toget var det pølser og brus og is og all den dritten der.. Men nå, når jeg vokner nå, for å gå pp på skolen for å få meg forkost, så er faen meg alt pakka ned... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 17. Mai er morsomt når man er små, og når man har små barn selv. I mellomtiden klarer jeg meg fint uten denne stressedagen, fyllt av falske smil og hurrarop, overdrevent glade mødre, superstressa fedre som aller helst ønsker seg langt bort fra køståing, iskjøp, vonde sko og grinete unger. Nei, en ting er sikkert, jeg skal holde meg LANGT unna sentrum idag! Hipp hipp osv...! Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Kjekt med fridager sånn innimellom.. blah Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Skål folkens!:???: Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Rånerne hadde egen bilkotesje i 17.maitoget utpå her, men fikk ikke tatt noen bilder, men litt børning ble det da. Jeg var fyllesjuk etter en 16. maifeiring som var en av de bedre jeg har vært med på. Fint vær, fulle nykonfirmanter(jenter), råning, øl og det som hører med. Kjenner på meg at det var en vellykket fest.(16. mai altså) Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Fint vær, fulle nykonfirmanter(jenter), råning, øl og det som hører med.Kjenner på meg at det var en vellykket fest.(16. mai altså) Så øl og fjortisser, samt litt harry biler, gir en god 16. mai feiring? Ikke verst.. ;) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Happy b-day grunnlov. :) Savnet Amcarklubben i toget i år :( Gratulerer med dagen, Norge.. Enda ett år med altfor høye bøtesatser og avgifter, enda høyere bensinpriser og nybilerpriser, og sist men ikke minst ett år til med ett parti som skulle vært kasta ut fra tinget :) Ikke minst enda et år med forholdsvis gratis helsevesen, et marked uten for sterke markedskrefter. Ikke dårlig, med tanke på at vi fortsatt ikke er styrt av planøkonomi :P + demokrati og ytringsfrihet osv. Skål. :P Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 flere enn meg som heller holdt seg i garasjen??..hehe..digg med en fridag, så nå er da bilcrossbilen min ferdig... en digg dag dette her altså:):) og gratulerer norge osv osv:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg